• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • LinaoMatilda
    Beatrize74 skrev 2008-06-23 15:38:44 följande:
    Grattis!
    Kaktus76 skrev 2008-06-23 15:39:22 följande:
    Kul.GRATTIS!!!!När planeras den vara i bruk? Antar att det är inredning den riktar sig emot Eller?
    Tack Butiken med varor finns ju redan, så det är bara jag hinner få upp den på nätet och fotografera och fixa allt med post o.s.v. så kommer den igång. Ja det är inredning, sånt som vi gillar här
  • Tjock kulan

Hejsan
    Tillbaka från biblo med vackra inspirerande inredningsböcker och en påse full med vackra örngott med spets och monogram från Röda Korset

LoM: Grattis, gud vad kul

Lillafru: Vad fint det blev, var har ni shoppat er fina sänggavel?

• Kaktus76
    LinaoMatilda skrev 2008-06-23 15:43:20 följande:
    Tack Butiken med varor finns ju redan, så det är bara jag hinner få upp den på nätet och fotografera och fixa allt med post o.s.v. så kommer den igång. Ja det är inredning, sånt som vi gillar här
    Ok,då är det bäst att du skyndar på då så vi får se Saker som vi gillar...det låter bra!!!
  • LinaoMatilda
    Kaktus76 skrev 2008-06-23 15:44:26 följande:
    Ok,då är det bäst att du skyndar på då så vi får se Saker som vi gillar...det låter bra!!!
    Nu bor ju jag i Finland så jag ska inte konkurera med t.ex. Nublu. Men det är klart man kan beställa från oss var än man bor
  • lillafruluva

Tjock kulan- sänggaveln är en Mörkedal från ikea, men jag har klätt gaveln själv då jag råkade bleka sönder originaltyget En sån gavel är lätt att göra själv. Ska dock köpa en Hemnessäng snart för sjunger snart på sista versen

• Peak
    LinaoMatilda skrev 2008-06-23 15:35:07 följande:
    Hej på er!Hinner inte läsa ikapp, men vill bara berätta för er att jag ska öppna en nätbutik. Jippi! Va glad jag är Jag gör det i samarbete med en lokal butik, så eg är den ju inte bara min. Men det blir jag som sköter den. Kul kul. Nåja, den finns inte än så jag hoppas inte detta ses som reklam.
    åh vad kul, vad avundsjuk jag blir nu Du kanske kan betätta mer för mig sen
  • LinaoMatilda
    Peak skrev 2008-06-23 15:57:26 följande:
    åh vad kul, vad avundsjuk jag blir nu Du kanske kan betätta mer för mig sen
    ja det känns väldigt skoj! Ja vi kan prata mer om det
  • Trollens mamma

Hej alla vita hemmare!

Juliah:Vilket underbart bord,så vackert!

Fluffis:Lät gott,sparar receptet o ska provas nån dag. Fint gammalt skrivbord.Var har du hittat? Jag har sökt LÄNGE efter ett liknande skrivbord,men jag hittar inget. Funderar starkt att beställa ett från NORDAL.Men priset säger emot,699 euro.

Grattis,LoM!Vad kul! Jag älskar att shoppa från nätbutiker,men tycker inte det har funnits så bra utbud här i Finland,så det behövs flera!

• LinaoMatilda
    Trollens mamma skrev 2008-06-23 15:59:34 följande:
    Hej alla vita hemmare!Juliah:Vilket underbart bord,så vackert!Fluffis:Lät gott,sparar receptet o ska provas nån dag. Fint gammalt skrivbord.Var har du hittat? Jag har sökt LÄNGE efter ett liknande skrivbord,men jag hittar inget. Funderar starkt att beställa ett från NORDAL.Men priset säger emot,699 euro.Grattis,LoM!Vad kul! Jag älskar att shoppa från nätbutiker,men tycker inte det har funnits så bra utbud här i Finland,så det behövs flera!
    Tack! Så känner jag också
  • Daggdroppen
    LinaoMatilda skrev 2008-06-23 15:35:07 följande:
    Hej på er!Hinner inte läsa ikapp, men vill bara berätta för er att jag ska öppna en nätbutik. Jippi! Va glad jag är Jag gör det i samarbete med en lokal butik, så eg är den ju inte bara min. Men det blir jag som sköter den. Kul kul. Nåja, den finns inte än så jag hoppas inte detta ses som reklam.
    Shit så häftigt!!! Och så kul med en nätbutik till här!!!! Får vi vitahemmare någon slags förmån Typ avgiftsfri frakt Du skulle tjäna ganska bra på det *skojar*
    Trollens mamma skrev 2008-06-23 15:59:34 följande:
    Hej alla vita hemmare!Juliah:Vilket underbart bord,så vackert!Fluffis:Lät gott,sparar receptet o ska provas nån dag. Fint gammalt skrivbord.Var har du hittat? Jag har sökt LÄNGE efter ett liknande skrivbord,men jag hittar inget. Funderar starkt att beställa ett från NORDAL.Men priset säger emot,699 euro.Grattis,LoM!Vad kul! Jag älskar att shoppa från nätbutiker,men tycker inte det har funnits så bra utbud här i Finland,så det behövs flera!
    Tack! Jag har hittat det hemma i en lada, alltså det är från min farfars sida. Har mååånga gamla saker där i gömmorna, men många av de gamla möblerna är så gamla och värdefulla så de blir förstörda om man målar om... Tyvärr. Men skrivbordet var i så uselt skick så det kan bara bli bättre!
Svar på tråden Vita tråden del 8