• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • MildaMaränger

Någon som har tips på billiga påslakan?

• INOX

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!!!
    Alltså ursäkta mig, men jag är såååå arg!!!
    Har fått ett riktigt negativt inlägg i min gästbok på bloggen och håller på att koka över av ilska! VArför skriver man en kommentar om man inte gillar något alls i en blogg? Mår man bra av att få andra att må skit, eller???
    Jag har väl inte gjort någon illa med mitt bloggande!

HAr någon av er varit med om detta??? Hur har ni reagerat på det?
    Jag har lust att lägga ner bloggen och skita i allt!

Här är en länk till gästboken för de som vill se eländet...
    www3.olzzon.com/g/g.php&i=g32-00476-e4

// Linnéa

• Fotograf Karlander
    malins79 skrev 2008-06-24 18:56:50 följande:
    Fint, ska du köpa det?Hur gick det med skåpet du visade?
    Hade jag haft pengarna så hade jag köpt de...OJ de har jag glömt hahah Minne som en Badboll...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Tro på dig Själv-Du är Bra som du är ♥¸.?°´¯) ♥
  • MildaMaränger
    INOX skrev 2008-06-24 19:02:23 följande:
    Det är inlägg nr. 66.
    men gumman... trist nog så dyker upp såna ibland.. jag tycker inte att inlägg 67 var allt för roligt heller men iaf godkänt.. suck.. en smäll ska han ha... elelr var det en hon?
  • Hanna E

MM; hemtex har ju 50% på allt just nu (ovanligtRäcka ut tungan) och jag tycker att deras satinlakan är outstanding! Massa fina mönster sist jag kollade också, ljusrosa/vit randiga fastnade jag för!

Tilde blir storasyster i Juli -08!
Svar på tråden Vita tråden del 8