Linköping, någon?
Elli,
Njae, ont har jag men det är överkomligt. Försöker att tänka bort en ev. förlossning nu. Är jag som hoppas alldeles för mycket tydligen.
Elli,
Njae, ont har jag men det är överkomligt. Försöker att tänka bort en ev. förlossning nu. Är jag som hoppas alldeles för mycket tydligen.
Missnööjd,
Jag beklagar sorgen.
goseklump,
Välkommen!
Lillisen,
Nja, är konstant grym mensvärk. Inget som går att klocka. Jag hoppas att jag kan sova bättre den här natten, eller att det kan dra igång på riktigt.
Jösses så otålig jag blivit
Fasar för om jag kommer gå över tiden.
Lillisen,
Är inte så förtjust i att ta tabletter, men det är väl säkrast för om jag ska ringa förlossningen igen så kommer de ju bara säga att jag ska ta två Panodil igen
Jag gör inte många knop nu. Imorgon har jag dock tänkt och gå på vattengympa, det kanske kan dra igång nåt
Vore skönt om bebis kom innan midsommar, då slipper jag besök av svärmor. Får man säga så??
Orkar inte riktigt med henne just nu.
Lillisen,
Det är inget fel på henne, vi kommer överens och så. Men ibland kan hon bli lite för mycket. Skulle inte vilja ha med henne på förlossningen.
Kanske är lika bra att ta tabletter innan jag lägger mig då.
Nu gör jag er besvikna tjejer
Natten har varit superlugn och jag har sovit jättegott. Så nu är jag ialla fall utvilad ifall det vill dra igång idag.
Snobben,
Vi var på födslokursen i lördags som Freja håller i. Där ingick ett vattengympa-pass. Gissa vem som satt och flåsade sig igenom värkar sen efteråt
Barnmorskorna kom av sig i utbildningen, de tyckte de var superspännande, men tyvärr höll de inte i sig. Så jag hoppas på bättre lycka nu
Snobben,
Ja, det är min tanke
Fick faktiskt beröm för min andning där på kursen, så den funkar ialla fall
Kevlarsjäl,
Jag vill egentligen inte sitta här. Men det är ju tur att jag har er som sällskap under väntans tider.
Snobben,
Ja, vi tyckte kursen var riktigt bra. Speciellt sambon.
De gick igenom de olika faserna lite mer och sen var det lite mer diskussion så om t.ex tiden efter och så.
Hmm, försökte få i mig lite lunch förut men jag höll på att spy. Kan det vara ett tecken?
Nä, fy på mig. Måste försöka ställa in mig på att det kommer bli en juli-bebis. Börjar ju t.om. bli trött på mig själv