• Cia80

Linköping, någon?

Hej tjejer!
    Idag lyckades jag ta sovmorgon, vaknade kl. 11.45
    Förhoppningsvis är det ett tecken på att kroppen förbereder sig inför en jobbig förlossning
    Dock känns det långt borta nu, inga värkar alls senaste tiden.

• Cia80
    Kevlarsjäl skrev 2008-06-19 12:14:16 följande:
    Åh vad härligt med sovmorgon! Passa på och njut allt du kan av den sömn du får. Sen är den ett minne blott.
    Ja, jag får väl försöka göra det. Även om jag vill vakna av värkar
  • Cia80

Elphaba,
    Ja, det är verkligen skönt att sova. Men hur dumt det än låter så längtar jag faktiskt lite efter att inte få sova, få vakna av att bebis vill ha mat, amma och sen somnar bebis om och jag ligger och beundrar underverket.
    Är det jag som ser allt i rosa skimmer eller kan det upplevas?

• Cia80

Elphaba,
    Har hört att det där med amning inte alltid är ett rosa skimmer, ialla fall inte i början. Sen kanske när det inte gör så ont.
    Ok, jag ska sova, jag lovar

• Cia80

Elphaba,
    Nä, man ska nog inte planera för mycket i förväg för man har ju ingen aning om hur det kommer bli.
    Vi kommer köpa hem sån ersättning så vi har ifall det strular nån natt.

Ja, jag ska sova. Som du säger, jag har ju ingen aning om när det ska dra igång. Känns nästan lite skrämmande, men samtidigt är det ju det jag vill mest av allt just nu.
    H*n är ju fixerad nu så...

• Cia80

Snobben,
    Kanske skulle ta och införskaffa den där ersättningen snart. Man vet ju som sagt inte när h*n tänker komma ut

Idag är det ialla fall ett väldans bök där inne. Tycker h*n kan komma ut nu, finns ju massor av plats här ute

• Cia80

Snobben,
    Ja, ibland måste jag stanna upp och andas lite för att det känns obehagligt.

Usch, nu måste jag ägna mig åt tråkiga saker som tvätt, vattna blommor, stryka...för imorgon kommer svärföräldrarna. *suck*

• Cia80

Elli,
    Ja, nu ska jag bara ägna tiden som är kvar åt att vila och äta

Nu har vi förresten införskaffat sån mjölkersättning till skrutt, så nu finns det här hemma
    Så nu är det bara skrutt som fattas. Tänkte ju att det kunde dra igång nu ikväll eller nåt

• Cia80

Jo, det är ju en fördel med ersättning just för att pappan kan känna sig mer delaktig då.
    Har känt av lite värk ikväll, men inget regelbundet som vanligt.
    Börjar bli så less nu

• Cia80

goseklump,
    27:e juni. Så än får jag väl inte klaga så högt

Svar på tråden Linköping, någon?