• Cia80

Linköping, någon?

Hemma från IKEA och inga värkar i sikte. Bara ont i ryggen och bebis bökar massor där inne.

• Cia80

Hej tjejer!
    Lite uppdatering: Misstänker att jag läcker fostervatten så efter rådfrågning med förlossningen så har jag nu en binda på mig. Ska ringa tillbaka om några timmar för att utvärdera den

• Cia80
    Mammatill4a skrev 2008-06-22 19:43:07 följande:
    åHHH vad säger du, fasiken vad kul, kanske trippen på ikea gjorde lite susen iallafall då.. hoppas du får komma in för kontroll då om de fortsäter i den här takten,sj har vi med varit på ikano en sväng idag och babyproffsen, maken är sugen på en ny vagn så kollade på de med sen har ja bara tvättat och tvättat hela dagen och nu börjar huvudvärken komma så blir snart en matbit och sängen tidigt för min del..
    Ja, en kontroll skulle jag inte tacka nej till. Men pinsamt om det bara är vattniga flytningar eller nåt annat otrevligt
  • Cia80
    Mammatill4a skrev 2008-06-22 19:52:40 följande:
    nej men de tror ja inte , håller tummarna på att de är vattnet kanske ni kan börja se framåt.. de hoppas ja på iallafall
    Ja, det vore ju onekligen spännande om det är vattnet.
    Är det värkarna man ska vänta in sen då? För jag gissar att man inte får vara kvar, eller?
  • Cia80
    Mizzz skrev 2008-06-22 20:11:52 följande:
    Oj, då kanske det inte är lång tid nu då.. Hur går det?
    Förhoppningsvis inte. Men vågar inte hoppas för mycket. Kanske bara inbillat mig
    Inga värkar i sikte.
  • Cia80
    dinana skrev 2008-06-22 20:25:50 följande:
    Verkar som om IKEA-trippen gjorde lite nytta i alla fall. Molly och jag gick och åt lite mat, men som du sa så var det rätt mycket folk i rörelse så det var faktiskt rätt skönt att komma därifrån.Skall göra o ordning för fotbollEM som börjar om 20 minuter nu. Heja Spanien!
    Mm, det var riktigt skönt att komma därifrån
    Men det var lite skoj att vi lyckades träffas

Elli,
    Ja, det är riktigt spännande. Men som sagt, vi ska nog inte hoppas för mycket. Men förhoppningsvis får vi komma in på en koll åtminstone så man får veta vad som hänt/händer där inne
  • Cia80
    Mammatill4a skrev 2008-06-22 21:01:29 följande:
    det bror ju på hur undersökningen går när du väll får komma in, har inte varit med om att vattnet gått hemma utan bara på förlossningsalen, när vi skulle få liam fick de tom ta vattnet på mig efter 30 min med kraftiga värkar så kom han på 6 min krystvärkar sen..
    Bara att hoppas på att jag får komma in sen då
    Uj, nu blir jag ju nästan nervös...men mest förväntansfull. Men det är inte bra...för som sagt...jag kanske bara inbillat mig. Allt kanske bara är önsketänkande.
  • Cia80

Nu har jag pratat med förlossningen igen. Hon jag pratade med trodde inte att det var vattnet, men vi får komma in på en koll imorgon bitti.
    Ska höra av mig om jag får värkar eller om det rinner mer. Just nu känns bindan bara fuktig.

• Cia80

Lillisen,
    Ja, det är skönt. Men det är ju många timmar kvar till imorgon bitti
    Kanske ska försöka sova lite och hoppas på att värkarna kommer igång nu under natten.

• Cia80

Har inte runnit nåt nämnvärt under natten, men jag vill ändå gå på kontroll. Gör mig lite lugnare om inte annat. Har i stort sett varit vaken sen 4 imorse och funderat på hur jag ska göra. Gör jag fel?

Svar på tråden Linköping, någon?