• Cia80

Linköping, någon?

Nu ska jag bege mig. Vi hörs senare.
    Kram allihop!

• Cia80

Nu är jag hemma från sjukhuset.
    Allt såg jättebra ut! *pustar ut*

• Cia80

Kevlarsjäl,
    Tänk på att jag också kommer gå hemma sen med en liten plutt så jag hittar gärna på saker sen.

• Cia80

Snobben,
    Inte var det lätt att se nåt där. Men hjärtat fick vi se ialla fall Inte ens bm såg vad det var för kön

Kevlarsjäl,
    Ja, jag ska försöka
    Just nu är det dock lugnt på värkfronten. Bara massa tryck neråt, ilningar mellan benen och massa bök där inne

• Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-18 19:38:50 följande:

Vi är nyligen hemma från Ica maxi, har handlat mat till midsommar nu, trodde att vi var smarta som gjorde det idag istället för imorgon, men det visade sig att alla nog tänkte så..FY vad folk det var!! Det blev stopp i gångarna för folk inte visste vilken väg de skulle ta med sina överfulla vagnar. Det var kö till färskpotatisen för den kostade bara 1 kr/kg.Jisses säger jag. Systembolaget hann vi inte ens med utan tar jag i lugn o ro imorgon när jag redan är på stan.
    Uj, skönt att jag inte var där då. Då hade jag väl brutit ihop och satt mig i bilen
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-18 19:59:42 följande:

Haha, ja..det var nära att jag oxå gjorde det..Både barnen tog det med ro dock..Leo hade fullt sjå att scana alla varor o Vincent var nymatad.
    Vad skönt!
    Vi behöver inte fixa nån mat, svärmor kommer farande med rostbiff och potatissallad och jordgubbar Sen skulle hon tydligen ha med kyckling som jag och sambon kan äta på lördag
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-18 20:05:45 följande:

Vilken snäll svärmor Kan ju vara skönt att slippa både handla o laga mat när man är så höggravid som du är Kanske rentav ligger på BB då Är såå avis på dig, jag vill oxå ha en nyfödd bebis..Vincent är ju snart stora killen
    Ja, det vore nåt om jag låg på bb då. Kan väl erkänna att jag inte känner mig så jättesocial, speciellt inte med svärmor. Men det är väl bara att bita ihop. De ska ju bara vara här över dagen så.
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-18 20:52:55 följande:

Ok. Då förstår jag.Själv så har jag tyvärr ingen svärmor, sambons mamma lever inte längre Så jag känner ett stort tomrum över att aldrig få en svärmor, dock så får sambons moster fungera både som svärmor till mig o farmor till barnen.
    Hmm, visst kommer jag överens med svärmor men ibland kan hon bli lite för mycket, eller så är det jag som är extra känslig nu för tiden.
    Beklagar att du inte har nån svärmor.
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-18 21:26:46 följande:

Men oftast är det ju så..många har jobbiga svärmödrar O det är ju mammor i ett nötskal, lägger sig i ganska mycket..
    Mmm, speciellt här känns det som eftersom sambon är yngsta barnet. Men jag ska inte klaga, har haft sämre svärmor
  • Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-18 21:47:37 följande:

Aha, ok..ja då blir det ju ännu mera "dalt"
    Ehh, ja...det kan man lugnt säga
Svar på tråden Linköping, någon?