• Cia80

Linköping, någon?

Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-21 19:43:34 följande:

Jo, det förstår jag..det är ju sååå mysigt
    Mmm och jag längtar massor! Trots att jag inte riktigt fattat att jag verkligen ska bli mamma
  • Cia80
    Mammatill4a skrev 2008-06-21 20:22:46 följande:
    Ok, nej man börjar ju bli less på att vänta att nåt ska ske , så man kan ju gå med de onda istället , eftersom de verkar dra up på tiden, en envis rakare du fått...
    Hehe, kanske inte kan kalla bebis envis än eftersom jag inte passerat bf än

Men nu gör det ondare ialla fall...weee
  • Cia80

Mammatill4a,
    Hmmm, det har du ju iofs rätt i

Skulle nog kunna börja klocka dem nu, men jag vågar inte riktigt....är rädd att de ska försvinna.

• Cia80
    Mammatill4a skrev 2008-06-21 21:01:58 följande:
    Ok, förstår din känsla ...men ropa när du kan klocka dem nyfiken ju
    Det ska jag göra.
    Försöker intala mig att det inte är på gång på riktigt, men samtidigt kan jag ju inte sluta hoppas. Men vi får väl se vad som händer...som vanligt
  • Cia80

Mammatill4a,
    Åh, så gullig du är.
    Nu verkar de dock ha gett med sig och jag sitter här återigen besviken, vill ju ha mer värkar!

• Cia80

Mammatill4a,
    Ja, nu är jag riktigt besviken. Vet att jag inte ska vara det, men kan inte rå för det.

• Cia80
    Mammatill4a skrev 2008-06-21 22:20:31 följande:
    förstår de på dig, inte lätt
    Tycker riktigt synd om mig
  • Cia80

Hej tjejer!
    Hoppas allt är bra med er.
    Själv satt jag uppe till ca kl. 5 med värkar, men sen försvann de
    Får hoppas att trippen till IKEA sätter igång det igen och att värkarna inte försvinner.

• Cia80

dinana,
    Mmm, eller nån som går i snigelfart och pustar

Snobben,
    Hehe
    Ja, ska bara värkarna hålla mig vaken om natten så kan jag lika gärna vara utan dem. Nu får det allt se till att dra igång.

• Cia80

Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-22 12:03:52 följande:

Spännande Hoppas det händer nåt snart.Jobbigt att de avtar hela tiden, fast det kanske är lite uppvärmning bara
    Ja, skulle inte förvåna mig ett dugg om det bara tänker avta hela tiden så jag får gå på övertid sen.

dinana,
    Här dröjer det nog innan vi kommer iväg. Är inte så pigg konstigt nog Sen ska jag ta en varm dusch innan för att se vad som händer med värken.
Svar på tråden Linköping, någon?