-
Mmm, ibland känner jag mig riktigt ynklig och ensam. Men snart blir det slut på ensamheten ialla fallMammatill4a skrev 2008-06-23 15:44:48 följande:nej du , de är tur man har dem hemma för de mesta när de inte är på jobbet
-
Sen kommer jag väl klaga på att jag aldrig får nån ensamtidMammatill4a skrev 2008-06-23 15:48:57 följande:Mm, för er del gör de ju de, här har man ju barnen att umgås med redan, stora tjej är hos famor och kommer hem på torsdag em och de andra vildarna leker med sina kompisar..
-
Nä, det tror inte jag hellerMammatill4a skrev 2008-06-23 16:14:01 följande:hihi inte den första tiden, de tror ja inte,, men alla är vi ju olika så de beror ju på person till person
Har ju längtat så länge efter att få bli mamma och snart är jag det, helt otroligt!
Sen kommer jag ju ha "lyxen" att sambon kommer vara hemma den första tiden också, så vi kan hjälpas åt och komma in i våra nya roller. -
Men hon är ju så liten än så länge så hon "ska" väl ta upp din tid nu?Kevlarsjäl skrev 2008-06-24 08:25:31 följande:Cia: Jag känner som du ibland. Tyvärr tar lillskruttan så mycket tid att jag har svårt att bryta trenden och umgås. Jag har nu dessutom lyckats få mjölkstockning för 3:e gången sen hon föddes så nu är det bara att hålla sig inne. Annars hade jag gärna träffats. KRAM
Usch, mjölkstockning låter inte skönt. Hoppas att det går över snart.
Idag är det sista vattengympapasset för min del, så nu ska jag köra gärnet så bebis kommer ut
-
Ska bli skoj och se hur jag blir sen. Hur lång tid det kommer ta innan jag vågar ge mig ut utanför dörren ensam med bebis
Nu har vi tajmat det så bra så sambon kommer vara hemma i ca 7 veckor och det känns skönt. Då kan vi "landa" tillsammans och försöka komma in i våra roller och lära känna bebis. -
dinana,
Ja, promenader kommer vi säkert gå på. Men det är väl mer det där sen att ge sig ut och fika med er t.ex.
-
I natt vaknade jag två gånger av grym "mensvärk", men jag lyckades somna om. Nu känner jag bara lite molande, inte i närheten av några värkar.
Välkommen Mach! -
Kevlarsjäl,
Ja, jag tror det blir jättebra! Han har 5 veckors semester + pappadagarna.
Vad ska ni hitta på för skoj idag? -
Kevlarsjäl,
Just det, hoppas det går över snart.
Skönt att du känner dig utvilad.
Värkarna lyser med sin frånvaro. Japp, bara två dagar kvar, men det känns som att det kommer bli längre.
Men nu är jag riktigt less på det här. -
Ja, än så länge är det väl ok. Bara det att jag blivit så otroligt uttråkad. Kan ju i stort sett inte göra nåt, kan inte åka nånstans själv orkar inte gå några längre sträckor. Usch så negativ jag låter, förlåt.
Vad jag förstått så får man gå 2 veckor över tiden här.
Får försöka peppa upp mig lite idag, är ju ändå min födelsedag