• Cia80

Linköping, någon?

Hej tjejer!
    Nu är jag tillbaka från kontrollen.
    CTG-kurvan såg jättebra ut.
    Läkaren kollade bara med instrument så han kände aldrig efter om jag öppnat mig något och jag mitt nöt glömde fråga.
    Inget fostervatten ialla fall.
    Så nu är det bara att vänta

• Cia80

Elli,
    Japp, det är väl inte mycket mer att göra än att vänta nu.

• Cia80

Lillisen,
    Kan du verkligen lova det?
    Har dock fått känslan att jag kommer gå på övertid, kanske är säkrast att ställa in sig på det.

• Cia80

Lillisen,
    Nåt sånt datum har inte jag fått.

• Cia80

Lillisen,
    Aha, ska dit på torsdag. Får se om hon säger nåt då.

Åh, vilket bök det är där inne. Tycker att bebis kan komma ut nu, finns ju mycket mer plats här ute

• Cia80
    helena82 skrev 2008-06-23 14:29:20 följande:
    får man? gud så skönt för jag vill inte gå så jättelänge över tiden. är i v 39 nu och har en känsla av att jag säkert får gå över. med sonen gick jag bf+3 och det var en pina, även om det inte var så långt över tiden.CIA80 när har du bf? jag har den 6/7
    Jag har bf den 27/6.
  • Cia80

Mammatill4a,
    Det kanske jag är, bara jag som glömde bort att fråga.
    Men jaja, tillslut kommer jag ju vara öppen. Är bara mitt tålamod som inte är det bästa just nu

• Cia80
    Mammatill4a skrev 2008-06-23 14:57:19 följande:
    kan förstå dig fullt ut, eftersom du gått länge med förvärkar mm..här går man och tänker om dagarna när är de min tur och hösten kommer ju aldrig, ingen direkt att prata med heller ...
    Mmm, sen att jag gått hemma sen mitten på april gör ju inte saken lättare. Vill bli mamma nu, så jag får ett liv igen
  • Cia80
    Mammatill4a skrev 2008-06-23 15:10:35 följande:
    kan förstå dig, här har man gått och dragit i år pga av arbetslöshet, så blir snart knäpp och nu ska vi ha en liten till, så kommer ju inte ut i arbetslivet än på ett tag
    Usch då, jag kanske inte ska klaga så högt då
  • Cia80
    Mammatill4a skrev 2008-06-23 15:30:10 följande:
    det är lungtman måste få klaga ibland,, pluggade till uska på komvux i åtvidaberg när vi bodde där, när liam var liten, sen gick man arbetslös efter de plus att man fick alma därimellan plus arbetslös efter almas fp tog slut, och ingen som vill ha en.. så tråkigt..
    Ja, klaga måste man göra ibland. Stackars sambon får höra mycket här hemma och inte minst göra. Vet inte vad jag skulle göra utan honom.
Svar på tråden Linköping, någon?