• minje

Vad är det fulaste en gravid kvinna kan ha på sig?

Jag är själv ganska nygravid med mitt tredje barn, och var ute och shoppade "vanliga" kläder som ändå är lite rymliga (det är bra mode nu!!), och jag kom att tänka på hur olika kvinnor klär sig under sin graviditet.
    Jag är nu nyfiken på att höra vilka era absolut anit-favoriter är i klädväg för gravida.
    Jag lägger min röst på snickarbyxor i jeanstyg. Blä!!

• Svar på tråden Vad är det fulaste en gravid kvinna kan ha på sig?
  • dio

hängselbyxor *kräks*
    och för korta tröjor/byxor så att magen glipar fram

• TittaTi

Håller med om snickarbyxor, speciellt när man är höggravid. Ser ju ut som Karlsson på taket!

• Andaloal

Hänglisar. jag hade ett par med dottern men hade dem yyyytterst sällan. Med sonen hade jag dom aldrig. usch å fy.

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • Theresekarlsson

Men hängselbyxor var hur skönt som helst när man var gravid....kanske inte så snyggt men de rullande i alla fall inte ner under magen hela tiden...

• Bigmoma

Snickarbyxor är aldrig snyggt, någonsin.

• Valkyriah

Tycker allt är fult på en gravid kvinna

Dock var jag ett stort fan av snickarbyxor,superskönt för min enorma mage,gick upp 33 kg och i princip allt satt på magen

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • hannasmantan

Jag skulle aldrig ta på mig snickarbyxor. Jag skrattar högt när jag tänker på mig själv höggravid i snickarbyxor

• HemmaHosSofi

Det värsta tänk bara är kvinnor som inte bryr sig hur dom ser ut bara för att dom är gravida, och där med snor sin mans kläder som sitter som tält.

Joline 080219
  • minje
    TittaTi skrev 2008-05-03 21:56:55 följande:
    Håller med om snickarbyxor, speciellt när man är höggravid. Ser ju ut som Karlsson på taket!
    Hahaha, Karlsson på taket!
  • camillimill

herregud, jag blir chockad. Trodde snickarbyxor va det mest använda gravidpalgget, just av den enkla anledning att folk tyckte att det va ett helt okej plagg.

Svar på tråden Vad är det fulaste en gravid kvinna kan ha på sig?