• minje

Vad är det fulaste en gravid kvinna kan ha på sig?

Jag är själv ganska nygravid med mitt tredje barn, och var ute och shoppade "vanliga" kläder som ändå är lite rymliga (det är bra mode nu!!), och jag kom att tänka på hur olika kvinnor klär sig under sin graviditet.
    Jag är nu nyfiken på att höra vilka era absolut anit-favoriter är i klädväg för gravida.
    Jag lägger min röst på snickarbyxor i jeanstyg. Blä!!

• Svar på tråden Vad är det fulaste en gravid kvinna kan ha på sig?
  • ludenben

BEBIS tröjan är så fjantig. Hade en haft en sån men när halva stans gravida kvinnor springer runt i det blir det lika unikt och eget som de där barnvagnsskyltarna alla ska ha...

• miniliten

kläder som sitter löst,¨alltså inte skönt löst men såna som gör att man ser ut som ett tält, varför ska man se ännu större ut än vad man redan är =)
    finns många såna kläder på mammaavd, tyvärr. snyggastä om man har tajta kläder o framhäver sin fina mage =)

men bara måste......

skönast ä väl ändå helt utan när man ä gravid  HAHA

sybloggen liemel.blogspot.com/ kika in =)
  • Agent 355

ha ha, bryr mig inte så mycket vad folk har på sig, för mig är hela konceptet med en helt ny garderob bara för några månader otänkbar.
    måste dock helhjärtat instämma med Minora mf och säga att BEBIS-tröjan & liknande är rätt horribel.

• Mozarts Nachtmusik

när man snor sambons kläder i strl xxl som hänger som påsar/tält.

Kom ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra
  • Valkyriah
    Mozarts Nachtmusik skrev 2008-05-04 10:51:19 följande:
    när man snor sambons kläder i strl xxl som hänger som påsar/tält.
    Haha,jag lånade en hel del av sambons kläder.Satt som en smäck över min megamage
    Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • trisha

pösiga luvtröjor (gärna med ficka fram) och ett par pösiga gråmelerade eller urtvättade blå eller svarta mjukisbyxor . Men ja om man vill se tio ggr större ut så är det här det perfekta receptet

• nicke nyfiken76

Fröken perfekt skrev 2008-05-03 21:46:12 följande:

thigts, så att läpparna "mummlar" när man går...
    Gäller inte detta för alla? Inte bara gravida...
  • trisha
    Svar på #6
    hahahahahahahahahahahahaha bästa jag hört
  • Hemliga 72an

Har inte läst vad ni andra skrivit men en midjekort tröja är inte riktigt passande. Det kan man vänta med tills efter bebisen kommit.

• TheDyingBride

Jag måste lägga min röst på TS förslag, snickarbyxor.

Svar på tråden Vad är det fulaste en gravid kvinna kan ha på sig?