• minje

Vad är det fulaste en gravid kvinna kan ha på sig?

Jag är själv ganska nygravid med mitt tredje barn, och var ute och shoppade "vanliga" kläder som ändå är lite rymliga (det är bra mode nu!!), och jag kom att tänka på hur olika kvinnor klär sig under sin graviditet.
    Jag är nu nyfiken på att höra vilka era absolut anit-favoriter är i klädväg för gravida.
    Jag lägger min röst på snickarbyxor i jeanstyg. Blä!!

• Svar på tråden Vad är det fulaste en gravid kvinna kan ha på sig?
  • brünnhilde

Snickarbyxor kan vara jättesött på rätt person tycker jag. Däremot har jag svårt för alla dessa tunikor som INTE går in under brösten - dem ser man ut som ett enormt tält i.

• Tramsbyttan

Ne, jag har aldrig sett en gravid i sjömansklänning.
    Trodde bara det fanns till barn. :D hehe

• agnessss

De fulaste jag tycker är juh underkläderna som e syftade till de gravida stackarna...Hahahaha...Själv skulle jag aldrig ta på mej ett par trosor som täcker hela magen...Man kan juh ha vanliga panties på sej som går UNDER magen =P

Sen tycker jag att de har kommit med skit snygga gavid byxor...speciellt Jeansen nu för tiden...Beröm!

• Trollar

jag har en tröja med text på och en pil som pekar på magen,,,

DEN ÄR ASFUL,,, slår bebiströjan lätt!!!

• Samawati

ha, ha, har heller aldrig sett någon med sjömansklänning. Men skulle gärna vilja se en. För underhållningens skull. Men, så klart, att man tycker att det är bekvämt är huvudsaken.

• Tezz81

Gravida som inte köper gravid kläder utan rotar runt i sambons/mannens garderob och drar på sig bla adidasbyxor m.m

Kan ärligt erkänna att jag just nu har mina snickarbyxor på mig (som jag köpte för 4 år sedan när jag väntade sonen)

Måste vara världens skönaste byxor. Tycker att mina är ett av dom snyggare paren. "linningen" går under magen och inte över.. Och man får en underbar mage i dom...

• flowerLowa

helt klart hängselbyxor!

~~Bebisfabrik sedan december 2006~~
  • SIMONSåISAKS mamma

jag tycker alla gravida är vackra,och vad spelar det för roll vad man har för kläder????

• Loopington

Hehe, håller med om snickarbyxor och BEBIS-tröjan. Vill lägga till alla mammabyxor med stor mudd.... säkert bekvämt men skitfult!

Däremot tycker jag att en tajt t-shirt där magen syns är jättefint (på rätt person, ej tillsammans med tajta jeans, men tillsammans med baggy-braller är det superfint! )

Mest handlar det om hur personen i fråga ser ut i sig själv och inte så mycket om magen.

• Minimax

jag lägger min röst på snickarbyxor och bebiströja. Har otroligt svårt för båda sakerna.

Svar på tråden Vad är det fulaste en gravid kvinna kan ha på sig?