• minje

Vad är det fulaste en gravid kvinna kan ha på sig?

Jag är själv ganska nygravid med mitt tredje barn, och var ute och shoppade "vanliga" kläder som ändå är lite rymliga (det är bra mode nu!!), och jag kom att tänka på hur olika kvinnor klär sig under sin graviditet.
    Jag är nu nyfiken på att höra vilka era absolut anit-favoriter är i klädväg för gravida.
    Jag lägger min röst på snickarbyxor i jeanstyg. Blä!!

• Svar på tråden Vad är det fulaste en gravid kvinna kan ha på sig?
  • Mandi74

För små kläder..

Don't knock masturbation, it's sex with someone I love.
  • Annanym

Fast nu kom jag på vad jag EGENTLIGEN tycker är fulast. Fulare änBEBIS-tröja, fulare än storblommiga tält: Att fortsätta klä sig som en tonårshora! DET är verkligen fult.

• maria lintott

Jag röstar också på bebis tröjan, gud vad illa alltså. Å sen såg jag mamma stringtrosor, alltså som gick upp ÖVER magen, ha ha ha ha, snyggt det lär vara bakifrån, NOT!!!!

• Blue Bear
    maria lintott skrev 2008-05-04 16:16:53 följande:
    Å sen såg jag mamma stringtrosor, alltså som gick upp ÖVER magen, ha ha ha ha, snyggt det lär vara bakifrån, NOT!!!!
    Åååå fyyy vad fult!! Skrattande
  • Mme K

"Att fortsätta klä sig som en tonårshora!"

Hur klär sig en sådan då? Tycker att det var ett otrevligt sätt att uttrycka sig på, måste jag säga...

• Pshevil

Snickarbyxor är hemskt, det är inte fint ens på barn...

• Mme K

"Det värsta är utan tvekan det som flera av er skrivit nämligen när magen lämnas bar - antingen med avsikt eller pga för små plagg. Nog för att jag är väldigt stolt över min mage men den är min (och min mans) och inget jag tycker man visar upp för gud och hela världen om man inte befinner sig på stranden förstås."

Alltså: Det gör man väl som man vill? Jag har inga problem att visa upp den för syskon/föräldrar heller och de verkar då inte störas utan bara tycka att det är mysigt.

• brünnhilde
    Loopington skrev 2008-05-04 14:08:44 följande:
    Hehe, håller med om snickarbyxor och BEBIS-tröjan. Vill lägga till alla mammabyxor med stor mudd.... säkert bekvämt men skitfult!Däremot tycker jag att en tajt t-shirt där magen syns är jättefint (på rätt person, ej tillsammans med tajta jeans, men tillsammans med baggy-braller är det superfint! )Mest handlar det om hur personen i fråga ser ut i sig själv och inte så mycket om magen.
    Men mudden är ju inte meningen att man ska se.
  • Mandi74
    Mme K skrev 2008-05-04 16:39:56 följande:
    "Det värsta är utan tvekan det som flera av er skrivit nämligen när magen lämnas bar - antingen med avsikt eller pga för små plagg. Nog för att jag är väldigt stolt över min mage men den är min (och min mans) och inget jag tycker man visar upp för gud och hela världen om man inte befinner sig på stranden förstås."Alltså: Det gör man väl som man vill? Jag har inga problem att visa upp den för syskon/föräldrar heller och de verkar då inte störas utan bara tycka att det är mysigt.
    Klart man gör som man vill.. men tråden handlade ju om vad man själv tyckte var fulast.
    Don't knock masturbation, it's sex with someone I love.
  • Trollar

jag gillar mina snickarbyxor, ser helt klart hip hop ut i dem!!!

he he he enda chansen då man snart är 33 år

Svar på tråden Vad är det fulaste en gravid kvinna kan ha på sig?