• Venus

TrådDödarFolket #6

Hej hej...

Jag lyckades tydligen döda den sista tråden oxå
    7 minuter över midnatt
    7 minuter in på MorsDag

Så välkommen in i den nya tråden, välkommen o säg ditt hjärtas mening...

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m2248805.html

• Svar på tråden TrådDödarFolket #6
  • Venus

Minna Min skrutt sov till 7.13 idag

Men han var rätt snäll ändå Låg o ropade Mamma i sin säng
    Så fick han en macka så låg han där o åt den
    Sedan sprang han upp o började ställa till med ett litet liv Men det var ingen större fara, tyckte jag skulle gå upp 8.50 idag Så lite fick man ligga kvar ändå

• giz

hahaha min sov till halv 10

morsdag? ska man fira det?? ahaaaaaaaaaa därför gubben gjorde kaffe i morse

• Minna

Hehe.
    Men nu tror jag att jag och Lova ska börja damma lite.
    Det är hon ju så duktig på!

• Zmoothie

Grattis på morsdag alla supermammor!

*gäsp* Här sitter jag igen, älskling är och pluggar. Fast de brukar komma in och fika vid den här tiden, så de kommer väl snart.

Hihi, ja SNART är det examen!

Blev inget IKEA igår, var för trött. Lika bra det, annars hade jag köpt nåt onödigt.

Usch, Sarnisa, öroninflammation är verkligen inte roligt! Men vad skrev han ut för piller då? Värktabletter?
    *kramar om*

• Venus

Urk, kom på att jag måste betala räkningar idag...

• MalinI

Attans venus att du tog den igen Har det redan gått tre månader???

Vi har fått nycklarna till förrådet i nya lägenheten så vi kan börja bära in allt vi har i källaren

Grattis alla mammor på morsdag.
    Jag har fått i present att skura badrummet Har inte fått någon present. Min pappa påminde min man att det var morsdag och nu har de åkt härifrån

Sarnisa din lilla stackare.

Nu ska jag fortsätta i badrummetö

Puss tjejer

• Merenwen Elanesse

japp
    mår lika pissigt nu
    ska ringa sen...
    ja fick endast 800 mg kåvepenin 4 om san i 5 dar...

• JennyOEmilia

Jasså, det är här ni håller till nu! Tack Venus för länken.

Igår åkte Torbjörn till Sverige. Han hade inbokat massa möten. Men han kommer på onsdag igen. Men höör häär!. Han är så himla tankspridd.... Igår när han kom till flygplatsen får jag ett samtal från honom. Där han säger att han har glömt sin plånbok i bilen.... Men men, jag får väl överleva i allafall. Taxin han hade beställt från Landvetter får fakturera... bla, bla... och så lånar jag pengar från brorsan. Så det gick väl bra. MEN när taxin väl har släppt av honom, så märker han att han har glömt nycklarna till lägenheten! De ligger kvar här! Så han får gå ner till taxichuffören och fråga om han kan köra ner honom till stan, för där ligger hans företag. Detta är alltså mitt i natten... Så pinsamt! Nycklarna till företaget hade han i allfall så nu får han sova där! Men han måste ju åka iväg och handla kostym och kläder inför mötena.... Hoppas han fick tag i sin brorsa.

Svar på tråden TrådDödarFolket #6