• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Snorky
    Hallontårta skrev 2008-06-11 16:42:12 följande:
    Jag hittar inte kupongen på rabattkod.se, bara de två andra rabatterna. ?
    ja, då är den borttagen nu för den fanns där för några dagar sen när jag kollade... Är helt 100 på det!!! Fattar inte vad Lindex håller på med... det är väl bara att låtsas som ingenting när något sånt hänt.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Hejpådig skrev 2008-06-11 17:56:10 följande:
    åhh lindex webbshop e sååå sega, beställde 31/5 o det har fortfarande ej kommit..står fraktas till butik nu o har gjort i 2 dagar...tråkigt att vänta!
    någon sa att de håller på att flytta sitt lager... kanske därför det dröjer?
  • Snorky
    Åsa1982 skrev 2008-06-11 19:48:51 följande:
    Ska köpa en del på lindex i shopen på nätet, 50:- funkar men inte 30% på ett valfritt barn plagg!Nån som vet varför? Funkar det för er?
    har du tagit ett BABY-plagg då? för det är ju så det står... kanske inte gäller på flick o pojk stl 86 o uppåt??
  • iAnnaMaria

japp står på deras hemsida att dom flyttar oc att man ska räkna med lngre leveranstider

• Hallontårta

Nu beställde jag en body och ett par strumpor. Bodyn fick 30% och sedan 50:- på köpet...blev 25 kr med expeditionsavgiften.

• ulrikahö
    FenomenaA skrev 2008-06-11 20:29:38 följande:
    Jag förstår inte hur Lindex har _tänkt_ att kupongen ska fungera? Man kan skriva ut den själv hur många gånger man vill (inga begränsningar i PDF:en), man behöver inte handla för en viss summa? VAD är haken?
    Lindex har ju lite ekonomiska problem. Har ju t o m vart strid om företaget om uppköp... Kanske de bara vill ha in cash?...
    Men, jag klagar inte! :c) Å hjälper gärna till!
  • ulrikahö
    Snorky skrev 2008-06-11 21:45:47 följande:
    ja, då är den borttagen nu för den fanns där för några dagar sen när jag kollade... Är helt 100 på det!!! Fattar inte vad Lindex håller på med... det är väl bara att låtsas som ingenting när något sånt hänt.
    Jag är oxå 100 på att kupongen låg där förrut och det var där jag hittade den... men, ja nu är den borta...
  • FenomenaA

Men det är ju just det jag undrar, varför de vill _ge_ bort grejer? Man kan ju handla en massa/ en massa gånger utan att egentligen betala så mycket själv. Det är ju stor skillnad med exv kappahls 25%-kuponger då man måste lägga ut pengar själv.

• Hallontårta

Men de har ju gjort ett misstag med detta, bara det att alla affärer inte vet om detta ännu (hoppas jag ;)) Meningen var väl att man bara ska kunna anv. den en gång + att den inte ens skulle ha kommit ut ännu.

FenomenaA skrev 2008-06-11 22:04:52 följande:
    Men det är ju just det jag undrar, varför de vill _ge_ bort grejer? Man kan ju handla en massa/ en massa gånger utan att egentligen betala så mycket själv. Det är ju stor skillnad med exv kappahls 25%-kuponger då man måste lägga ut pengar själv.
Svar på tråden Rabattkodstråden