• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Coca cola light

Jag blev nekad igår att använda den på ett lagg som kostade 49.50 kr. Det är tydligen deras kassasystem som inte fattar om varan kostar under 50 kr.

• Hallontårta

Ah okej.

Coca cola light skrev 2008-06-15 09:19:03 följande:

Jag blev nekad igår att använda den på ett lagg som kostade 49.50 kr. Det är tydligen deras kassasystem som inte fattar om varan kostar under 50 kr.
  • TereseA

ok tack

Hallontårta skrev 2008-06-15 10:14:26 följande:
    Den finns i rabattlistan om du kikar lite bakåt.
    Akiim är mitt liv 071004
  • helmag

Jag har handlat för 49.50 och fått det, hon sa bara att de tyvärr inte kunde ge pengar tillbaka.

• FenomenaA

Jag är nyfiken på vad ni har fått för reaktion när ni har handlat med lindex-kupongen!

Jag har handlat några ggr, men har bara lämnat fram en kupong per köp. Det har gått bra. En expedit sa: "jaha, så de har kommit redan?". "Ja" sa jag.

• znoozan
    FenomenaA skrev 2008-06-15 18:10:44 följande:
    Jag är nyfiken på vad ni har fått för reaktion när ni har handlat med lindex-kupongen!Jag har handlat några ggr, men har bara lämnat fram en kupong per köp. Det har gått bra. En expedit sa: "jaha, så de har kommit redan?". "Ja" sa jag.
    har inte fått nån reaktion alls!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Hallontårta

En expedit trodde jag fått min för jag var ny medlem. hehe

FenomenaA skrev 2008-06-15 18:10:44 följande:
    Jag är nyfiken på vad ni har fått för reaktion när ni har handlat med lindex-kupongen!Jag har handlat några ggr, men har bara lämnat fram en kupong per köp. Det har gått bra. En expedit sa: "jaha, så de har kommit redan?". "Ja" sa jag.
Svar på tråden Rabattkodstråden