• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • FenomenaA

Ja, det är den jag menar. Ja, det måste ju vara meningen att den ska funka som ICA:s eller HM:s värdecheckar (man får den för att man _redan_ har handlat mycket, och man bara använda den en gång). Lindex borde väl spärra denna PDF så att man bara kan öppna den en gång. inte mig emot dock...

• Hallontårta

Det borde stå att den gäller 1 gång/medlem eller hushåll eller något. Nästan så jag tycker synd om dem. ;> Men jag gissar på att eftersom detta uppdagats nu tar det inte lång tid innan de spärrar den.

FenomenaA skrev 2008-06-11 22:27:04 följande:
    Ja, det är den jag menar. Ja, det måste ju vara meningen att den ska funka som ICA:s eller HM:s värdecheckar (man får den för att man _redan_ har handlat mycket, och man bara använda den en gång). Lindex borde väl spärra denna PDF så att man bara kan öppna den en gång. inte mig emot dock...
  • Fru Indosaurie

men det är ju inte första gången dom har gjort så med sina 50kronorsrabatter

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Snorky
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-11 22:52:45 följande:
    men det är ju inte första gången dom har gjort så med sina 50kronorsrabatter
    precis... isf borde de väl lärt sig en läxa!!!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    ulrikahö skrev 2008-06-11 22:01:33 följande:
    Lindex har ju lite ekonomiska problem. Har ju t o m vart strid om företaget om uppköp... Kanske de bara vill ha in cash?...Men, jag klagar inte! :c) Å hjälper gärna till!
    känslan jag får är att Lindex inte verkar vara ett vidare bra skött företag. Asså jag tycker bara allt med Lindex känns så rörigt. Personalen rent generellt får jag känslan av att de inte mår så bra... sura o tvära, vet ingenting etc. Det här med clubkortet... ingenting är logiskt och det skapar bara irritation, inte ens de på kundtjänst vet vilka som får rabatter/mail/sms... det verkar vara helt slumpstyrt. Sen till de här kupongerna... butiker/personal hittar på egna regler för att de blir trötta på att folk skriver ut 10 kuponger och använder, ist för att rapportera högre upp att ändra kupongerna... skriva att de gäller bara en gång per person/köp etc. (trodde de gjort det förra månaden, men det verkar vara en engångsförteelse). Jag förstår om ekonomin inte går så bra med alla dessa kuponger som man alltid har i princip... och kuponger som gäller på rea, erbjudanden etc... de får ju inte in några pengar! Men inte ska man gnälla... det gynnar ju iaf kunden
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Constelacion

när man pratar om lindex..

min svägerska jobbade där, va timvikarie. hon sa att de flesta var vikarier där, de fastanställer inte.. inte där hon va i alla fall. finns säkert några i var butik som ä fast men många timmisar ä d oxzå tydligen.. inte udnra på att det blir rörigt och den ena säger så och den andra säger si

• Constelacion

Prata med en personal på lindex en dag, det är så kupongerna fungerar... (pinsamt värre igentligen för det är bara om man har ett kreditkort där som man igentligen kan samla på sig poäng och få checkar.. en annan har bara ett lindexkort utan kredit, dock ä d ignen som sagt ngt alls om det ännu)

FenomenaA skrev 2008-06-11 22:27:04 följande:
  • Lizette

Fast jag har bestämt för mig att jag fått hemskickat en 50 kupong och jag har inte kredit. Sedan har en kompis till mig fått kupongen via mailen tidigare och hon har heller inte kredit. Det verkar inte som personalen har koll själva hur det ska vara.

Svar på tråden Rabattkodstråden