• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • mira

jag handlar på kredit och jag har inte nyttjat kupongen än. tänkte vänta tills den kommer på riktigt... och hoppas verkligen att inte folk som överutnyttjat den ställer till det så man inte får den eller så. jag handlar mycket kläder på lindex och får ofta procentrabatter annars.

• Rijo
    40% rabatt*

SÄSONGSFINAL!
    Just nu ger vi dig:

40% rabatt* på ALLA Kläder & Skor

från Ellos och Josefssons Vår- & Sommarsortiment!

- Klicka på "Uttnyttja erbjudandet" knappen nedan och börja shoppa!

Sommarhälsningar från oss på Ellos

----------------------------------------
    *Erbjudandet gäller:
    • Vid nybeställning om minst 200,- (efter avdragen rabatt) • På Kläder & Skor ur Ellos och Josefssons Vår- & Sommarsortiment 2008.
    • T o m 26 Juni 2008.
    • Max en gång/hushåll

*Kan ej komb. med/användas för:
    • Rabatter & Varor ur fyndshop
    • Andra specialerbjudanden
    • Varor från Catalog Mail Outlet
    • Elektronik, Blommor & Resor
    • Max en gång/hushåll.

Erbjudandekod: 175880
  • Snorky
    Constelacion skrev 2008-06-12 07:04:39 följande:
    Prata med en personal på lindex en dag, det är så kupongerna fungerar... (pinsamt värre igentligen för det är bara om man har ett kreditkort där som man igentligen kan samla på sig poäng och få checkar.. en annan har bara ett lindexkort utan kredit, dock ä d ignen som sagt ngt alls om det ännu)FenomenaA skrev 2008-06-11 22:27:04 följande:
    ja, men så är det ju att det enbart är med kreditkort som man samlar poäng och får checker. Denna 50:- KUPONG är ingen check, utan kuponger som de skickar ut emellanåt åt de som har vanligt clubkort utan kredit. Denna kupong fanns senast i februari och skickades ut både på mail och i brev till de UTAN kreditkort. Så det är två skilda saker.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • lugnåsbo
    Svar på #455
    den funkar för mej iallafall.. är iallafall en länk om att det är förseningar i leveransen.
  • Småkottarna

Den här 25% på valfritt plagg på kappahl som man själv får skriva ut och ta med sig till butiken. Funkar den att använda även om man inte registrerar sitt mibilnummer som det står att man ska göra? Kollar dom upp det?

• Småkottarna
    Småkottarna skrev 2008-06-13 18:41:56 följande:
    Den här 25% på valfritt plagg på kappahl som man själv får skriva ut och ta med sig till butiken. Funkar den att använda även om man inte registrerar sitt mibilnummer som det står att man ska göra? Kollar dom upp det?
    Plus, är det samma sånt där serienummer eller vad det är på alla? Funderade på om jag själv kunde skriva ut varsin till mig och kompisen? Det blir ju samma kod på båda då menar jag...
  • Snorky
    Småkottarna skrev 2008-06-13 18:41:56 följande:
    nä, de kollar inte upp det. hur ska de kunna göra det föresten?
    det är samma nummer på alla... det är bara att kolla hur länken är utformad.

jag har använt flera såna kuponger utan problem... de vet ju inte på något vis vem jag är när jag handlar om jag betalar kontant. Men att sitta o kolla upp sånt med mobilnummer, kontokortsnummer, medmerakortsnummer etc skulle kosta allt för mkt.... mer än vad det är värt för de pengarna man får i rabatt. Jag tror ärligt inte de bryr sig... kappahl har ju jämt och ständigt 25%-kuponger ute. Vet inte hur många omgångar man får hem varje månad i brevlådan. Jag hinner då aldrig med att utnyttja alla.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Småkottarna
    Snorky skrev 2008-06-13 18:57:51 följande:
    nä, de kollar inte upp det. hur ska de kunna göra det föresten?det är samma nummer på alla... det är bara att kolla hur länken är utformad. jag har använt flera såna kuponger utan problem... de vet ju inte på något vis vem jag är när jag handlar om jag betalar kontant. Men att sitta o kolla upp sånt med mobilnummer, kontokortsnummer, medmerakortsnummer etc skulle kosta allt för mkt.... mer än vad det är värt för de pengarna man får i rabatt. Jag tror ärligt inte de bryr sig... kappahl har ju jämt och ständigt 25%-kuponger ute. Vet inte hur många omgångar man får hem varje månad i brevlådan. Jag hinner då aldrig med att utnyttja alla.
    Okej, vad bra!
Svar på tråden Rabattkodstråden