• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Hallontårta

Hahaha hrm..men de har ju faktiskt inte gjort det, inte till mig iaf.

Snorky skrev 2008-07-05 19:00:01 följande:
    vadå, de mailar ju ut adressen till pdf-filen... det är ju inget "otillåtet" så att säga...
    lindacar: det står inte att man inte får använda dem med andra rabatter, de är ju "pengar" och inte någon rabatt som inte kan kombineras med andra. Att det ska vara bundet till kortet, ja såklart att man ska vara medlem för att använda den. Vad menade hon?
  • Snorky
    Hallontårta skrev 2008-07-05 20:16:56 följande:
    Hahaha hrm..men de har ju faktiskt inte gjort det, inte till mig iaf. lindacar: det står inte att man inte får använda dem med andra rabatter, de är ju "pengar" och inte någon rabatt som inte kan kombineras med andra. Att det ska vara bundet till kortet, ja såklart att man ska vara medlem för att använda den. Vad menade hon?
    Nä, kanske inte till dig personligen, men det vet ju inte den som står i kassan.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Songs from the wood

tror ni att det blir halva reapriset framöver?

• Hallontårta

Nej, det är klart.

Snorky skrev 2008-07-05 23:41:13 följande:
    Nä, kanske inte till dig personligen, men det vet ju inte den som står i kassan.
  • Constelacion

så eftersom bussstrejken var över igår så åkte jag och kompisen in till stan, bra med tvåvånings butiker. blev 4olika lindex köp och använde 1kupong vid var tillfälle.

• Blindness

Verkar inte som Lindex-kod E30150 fungerar längre, eller är det någon som fått den att funka nyligen?

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • TereseA

Dum fråga men jag undrar om ni lämnat Lindex kupong i bara svartvit färg..utan det röda där det står Lindex.?..har bara svrt färg kvar i skivaren...så det funkar menar jag..

Akiim är mitt liv 071004
  • Hejpådig
    TereseA skrev 2008-07-06 12:05:34 följande:
    Dum fråga men jag undrar om ni lämnat Lindex kupong i bara svartvit färg..utan det röda där det står Lindex.?..har bara svrt färg kvar i skivaren...så det funkar menar jag..
    ja det går bra men endast svartvitt.
  • TereseA

ok..fast ingen Lindex logga på....

Hejpådig skrev 2008-07-06 12:16:11 följande:
    ja det går bra men endast svartvitt.
    Akiim är mitt liv 071004
  • Hejpådig
    TereseA skrev 2008-07-06 12:48:23 följande:
    ok..fast ingen Lindex logga på....
    står ju lindex i texten..det spelar ingen roll så tjejen i kassan till mig =)dessutom är det ju streckkod och det är det enda de behöver
Svar på tråden Rabattkodstråden