• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Jalica

Ang Lindex 50kr rabattkupong.
    Många verkar använda flera kuponger vid samma köp i butikerna men går det inte att handla med flera kuponger i nät butiken?
    Har alla kupongerna samma rabattnr????

• Tvillingmamma2007
    Jalica skrev 2008-07-02 20:14:19 följande:
    Ang Lindex 50kr rabattkupong.Många verkar använda flera kuponger vid samma köp i butikerna men går det inte att handla med flera kuponger i nät butiken?Har alla kupongerna samma rabattnr????
    Japp samma kod så i webshoppen funkar det bara 1 ggr denna gången tyvärr, man brukar kunna kombinera de med 30%, får hoppas på såna snart
  • texel

Försöker använda koderna när jag ska beställa. Men 50 kr rabatt vid köp över 200 kr funkar inte E30150 står Promokod ej registrerad. Vet ej vad det betyder men den har jag aldrig utnyttjat.

Och när jag försökte med den andra 50 kr rabatt LC0825 vid en andra beställning så står det Promokod registrerad. Men där gjorde jag ju en beställning innan så det förstår jag ju. Men man kan ju alltid testa.

Något annat tips att prova?

• Perlan08

Lite OT kanske...
    När man beställer från Lindex Online, hur lång leveranstid är det då?
    Har valt att hämta grejerna i butik.

(Jag använde 50kr-lappen och det funkade bra)

• Lokatt
    Perlan08 skrev 2008-07-03 15:31:16 följande:
    Lite OT kanske...När man beställer från Lindex Online, hur lång leveranstid är det då?Har valt att hämta grejerna i butik.(Jag använde 50kr-lappen och det funkade bra)
    brukar ta ca en vecka, något kortare ibland
  • babyblue68
    Perlan08 skrev 2008-07-03 15:31:16 följande:
    Lite OT kanske...När man beställer från Lindex Online, hur lång leveranstid är det då?Har valt att hämta grejerna i butik.(Jag använde 50kr-lappen och det funkade bra)
    ca 5 arbetsdagar. Beställer alltid mina så att jag hämtar i butik, enklast så..och billigare också
    Våran ängel är här 6/3
  • Solia

Varför får jag aldrig några SMS om rabatter??? Tck för att ni snälla talar om hur såna som jag ska få rabatt på Lindex mfl:)
    S

• Mamma och Mor
    Solia skrev 2008-07-04 23:38:53 följande:
    Varför får jag aldrig några SMS om rabatter??? Tck för att ni snälla talar om hur såna som jag ska få rabatt på Lindex mfl:)S
    Har du Lindexkortet så gå in på din sida på Lindex hemsida och se om det är ikryssat att du vill ha meddelande via sms om rabatter och kampanjer :)
    Fungerar dock lite halvdåligt tycker jag, ibland får jag sms, ibland inte...
    ~Vår fina tjej - Miriam 061213~
  • mira

barbone - jag var ikryssad men mailade kundtjänst så de lade till mig manuellt på listorna för det hade inte fungerat...

Svar på tråden Rabattkodstråden