• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Snorky

alla får inte mail, utskick och sms, det skickas ut slumpmässigt har kundtjänst svarat... jag fick alltid mail förut, nu får jag utskick o sms de flesta gångerna. Jag förstår mig inte riktigt på de, är väl bara att skicka till samtliga, ska det vara så svårt??

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Hallontårta

Idag gjorde jag ett sista ryck och jag använde två värdecheckar vid samma köp. Så frågade jag innan om det gick bra, för det står inget på den om att man inte får. Så frågade hon förvånat om jag hade fått två, för de brukar skicka ut en till dem som blivit nya medlemmar (i samband med att man får kortet). "Ja, jag vet inte jag, den ena fick jag på mailen" svarade jag. Då sa hon "okej, vi får se om kassan tar in båda på köpet då"...vilket den gjorde. Liiiiite pinsamt!

Jag får heller inte sms. Det kanske beror på hur mkt man handlar? Ju mer man handlar desto fler erbjudanden får man kanske?

• mira

ja men innan fick jag alltid sms om när reor startade. har inte kommit nåt alls på länge så därför jag mailade kundtjänst.

• Tvillingmamma2007

Hallontårta:
    Vad jag vet så får man en 50-is check hem på posten är man går ny medlem, har aldrig hört att nån fått på mailen!

Idag när jag handlade så glömde de ett larm som pep så fint när jag gick ut men jag tycker inte det är pinsamt jag tycker att det är de som borde skämmas!

• helmag

Jag börjar redan sakna Lindex kupongen som går ut i morgon, jag har lätt nvänt 15 st. hoppas de är lika puckade igen.

• Hallontårta

Nej men jag sa bara så eftersom hon frågade hur det kom sig att jag hade två. Jag trodde inte hon skulle fråga! :> Jag tycker inte om att ljuga, men jag kunde ju knappast säga att det var från en PDF-fil på nätet jag fått den.

Tvillingmamma2007 skrev 2008-07-05 16:30:48 följande:
    Hallontårta:Vad jag vet så får man en 50-is check hem på posten är man går ny medlem, har aldrig hört att nån fått på mailen!Idag när jag handlade så glömde de ett larm som pep så fint när jag gick ut men jag tycker inte det är pinsamt jag tycker att det är de som borde skämmas!
    Det är så dumt, vi har två Lindex. Det ena har inte rea-märkt alla reavarorna pga platsbrist i butiken. Så går man till det andra så har de rea på sådant som inte är märkt i första butiken. Så där får man fråga och de får kolla i kassan om plagget är på rea. Urdumt!
  • Solia

Tackelitack för hjälpen alla snälla. Man måste tydligen fixa och dona lite själv för att man ens ska ha MÖJLIGHET att få kuponger och SMS:) Nu får vi väl se om något droppar in... Om det bara vore för hur mycket man handlar på Lindex borde nog jag få någon kupong ibland;)
    Tjenixen!
    S

• Jalica

Jag handlade på lindex igår, hade två 50kr kuponger med mig och
    frågade om man kunde använda båda vid samma köp.
    Hon svarade att NEJ, det går inte, rabattkupongen är bunden till
    lindex kortet.....jag fick iallafall använda den ena. Jag vet ju att det går....men men...

• Snorky
    Hallontårta skrev 2008-07-05 17:32:55 följande:
    Nej men jag sa bara så eftersom hon frågade hur det kom sig att jag hade två. Jag trodde inte hon skulle fråga! :> Jag tycker inte om att ljuga, men jag kunde ju knappast säga att det var från en PDF-fil på nätet jag fått den. Det är så dumt, vi har två Lindex. Det ena har inte rea-märkt alla reavarorna pga platsbrist i butiken. Så går man till det andra så har de rea på sådant som inte är märkt i första butiken. Så där får man fråga och de får kolla i kassan om plagget är på rea. Urdumt!
    vadå, de mailar ju ut adressen till pdf-filen... det är ju inget "otillåtet" så att säga...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden Rabattkodstråden