• alienstar

Scrapbookligan 2

Hej på er!

Här hittar du ett gäng glada och pratsamma scrappare!

Mest "pratas" det scrapbooking, men det blir nog en massa annat också. Vi uppmuntrar, berömmer, delar med oss av tips och egna idéer och nu som då har vi utmaningar!

Här en lista på webb-affärer som säljer en massa kul

www.stampelgarden.se
    www.scrapaddicted.se
    www.scrapbodan.se
    www.pysselmyran.se
    www.formahantverk.se
    www.easer.se
    www.papprika.se
    www.pysselgard.se
    www.arkivetdesign.se
    www.kortmakaren.se
    www.stellas.nu
    www.annasscrapbooking.se
    www.lektygochhantverk.se
    www.paperetc.se
    www.dekoreramedmera.se
    www.magnolia.nu
    www.inspirationshuset.se
    www.stampelsnack.se
    www.scraphuset.se
    www.handstamplat.e-butik.se
    www.magdas.se
    shop.brunkullan.se
    www.scraproom.se
    www.skrappikulma.se

♥ Ayla & Alexander ♥ malinsscrapblogg.blogspot.com/
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 08:56
    UTMANING SOL AV PYZZLAN:
    Eftersom min LO var inspirerad av vårsolen och solen nu kommit för att stanna efter den långa vintern så är följande utmaning att låta sig inspireras av just SOLEN.

Det kan vara ljuset, värmen, en känsla eller vad som helst som du associerar med solen. Titeln får gärna anknyta till solen på något sätt men i övrigt har ni fria händer med utförandet. Lycka till!

DEADLINE: 8/6 kl 18.00

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 07:06
    SOL utmaningen mailas till mymlisblogg(a)hotmail.com, byt ut (a) mot @.. skall vara 600*600 och i JPEG..
  • Svar på tråden Scrapbookligan 2
  • Pysselgalningen
    alienstar skrev 2008-05-26 18:27:43 följande:
    vad roligt! Och jag fick veta att mina barn fick en kusin igår kväll!! En liten Liv.. Hon var 29 cm lång och vägde 551 gram!! Hoppas bara att hon klarar sig nu!!
    OJ! Liten dam!
    Vilken vecka föddes hon i?
  • Pysselgalningen
    alienstar skrev 2008-05-26 20:58:50 följande:
    Hon föddes i vecka 23..
    oj, inte bra inte bra. SKulle verkligen behövt stanna inne några veckor till!
  • lillis70
    Pysselgalningen skrev 2008-05-26 16:34:05 följande:
    Ska bli så roligt att träffa alla i helgen!Träffade en av deltagarna för första gången i lördags Närmare bestämt min dotters kusins mamma
    Den var klurig
  • lillis70
    Pysselgalningen skrev 2008-05-26 21:21:35 följande:
    oj, inte bra inte bra. SKulle verkligen behövt stanna inne några veckor till!
    Det var ett litet pyre. Har bekanta som fick i vecka 23, hon är en pigg tjej på tre år nu.  Hoppas att familjen mår bra.
  • Decdia

Håller tummarna för den lilla tjejen! En fördel att hon är en flicka, har hört att de klarar sig bättre än killar som är för tidigt födda!

Nytt i bloggen: www.decdia.blogg.se

• MuminMama

Hejsan!

Är ny här i tråden o. har ganska nyligen börjat med scrapbooking... Skulle vara kul att delta i SOL-utmaningen (om jag vågar) Utmaningens regler? Hur gör jag? Hur stor (pixlar) skall LO:n vara o. vart skall jag sända den?

Jättefina LO's ni har gjort - beundrar!

• alienstar
    Decdia: Hum.. det låter ju bra.. tänker på henne varje dag och hoppas att det ska gå bra.. Ska kolla in din blogg..

MuminMama: Bilden på LO'n ska vara 600*600 och i JPEG.. mailas till mymlisblogg(a)hotmail.com, byt ut (a) mot @ bara..
    ♥ Ayla & Alexander ♥ malinsscrapblogg.blogspot.com/
  • Pyzzlan

MuminMama: Klart du skall vara med i utmaningen! Det skulle vara kul om det blev riktigt många bidrag så skulle det bli en fin "avslutning" innan sommaruppehållet!

Svar på tråden Scrapbookligan 2