• alienstar

Scrapbookligan 2

Hej på er!

Här hittar du ett gäng glada och pratsamma scrappare!

Mest "pratas" det scrapbooking, men det blir nog en massa annat också. Vi uppmuntrar, berömmer, delar med oss av tips och egna idéer och nu som då har vi utmaningar!

Här en lista på webb-affärer som säljer en massa kul

www.stampelgarden.se
    www.scrapaddicted.se
    www.scrapbodan.se
    www.pysselmyran.se
    www.formahantverk.se
    www.easer.se
    www.papprika.se
    www.pysselgard.se
    www.arkivetdesign.se
    www.kortmakaren.se
    www.stellas.nu
    www.annasscrapbooking.se
    www.lektygochhantverk.se
    www.paperetc.se
    www.dekoreramedmera.se
    www.magnolia.nu
    www.inspirationshuset.se
    www.stampelsnack.se
    www.scraphuset.se
    www.handstamplat.e-butik.se
    www.magdas.se
    shop.brunkullan.se
    www.scraproom.se
    www.skrappikulma.se

♥ Ayla & Alexander ♥ malinsscrapblogg.blogspot.com/
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 08:56
    UTMANING SOL AV PYZZLAN:
    Eftersom min LO var inspirerad av vårsolen och solen nu kommit för att stanna efter den långa vintern så är följande utmaning att låta sig inspireras av just SOLEN.

Det kan vara ljuset, värmen, en känsla eller vad som helst som du associerar med solen. Titeln får gärna anknyta till solen på något sätt men i övrigt har ni fria händer med utförandet. Lycka till!

DEADLINE: 8/6 kl 18.00

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 07:06
    SOL utmaningen mailas till mymlisblogg(a)hotmail.com, byt ut (a) mot @.. skall vara 600*600 och i JPEG..
  • Svar på tråden Scrapbookligan 2
  • Pysselgalningen

Har uppdaterat bloggen lite

• mymlis

Skulle precis skriva in en länk till en omröstning, men Essmo hade redan gjort det!   In och rösta, där finns så fina bidrag!

Zozzo87: Jag har en stämpel (Magnolia stämpel) där det är en kille i arbetsoverall och har något verktyg i handen osv. Om du vill så inboxar du din adress så skickar jag några stämplade motiv åt dig som du kan färglägga och göra till ett kort åt din bror.

Har en kort paus i städandet... håller på att tvätta fönster...fy hatar det verkligen, vist kul då det är klart, men vilket jobb alltså...

Stolt tvåbarnsmamma
  • XaiM

Här var det ganska tyst....håller alla på förfullt med utmaningen eller är det solen som lockat ut er...
    Själv håller jag för fullt på att göra rabarbermarmelad, fick två kassar med rabarber så här kokas det för fullt. Ska åka till Panduro på torsdag när det är öppningsdax för en ny butik, ska då köpa lite grejer till ett bokomslag jag ska försöka göra...

• alienstar

För mig står det ganska still i scrappandet just nu.. Håller på med ett dopkort men jag väntar på en stämpel, sen ska jag på träff i helgen så då ska jag göra ett gäng med födelsedagskort hade jag tänkt..

• Pysselgalningen
    alienstar skrev 2008-05-26 16:21:47 följande:
    För mig står det ganska still i scrappandet just nu.. Håller på med ett dopkort men jag väntar på en stämpel, sen ska jag på träff i helgen så då ska jag göra ett gäng med födelsedagskort hade jag tänkt..
    Ska bli så roligt att träffa alla i helgen!

Träffade en av deltagarna för första gången i lördags
    Närmare bestämt min dotters kusins mamma
  • alienstar
    Pysselgalningen skrev 2008-05-26 16:34:05 följande:
    Ska bli så roligt att träffa alla i helgen!Träffade en av deltagarna för första gången i lördags Närmare bestämt min dotters kusins mamma
    vad roligt!
    Och jag fick veta att mina barn fick en kusin igår kväll!! En liten Liv.. Hon var 29 cm lång och vägde 551 gram!! Hoppas bara att hon klarar sig nu!!
Svar på tråden Scrapbookligan 2