• alienstar

Scrapbookligan 2

Hej på er!

Här hittar du ett gäng glada och pratsamma scrappare!

Mest "pratas" det scrapbooking, men det blir nog en massa annat också. Vi uppmuntrar, berömmer, delar med oss av tips och egna idéer och nu som då har vi utmaningar!

Här en lista på webb-affärer som säljer en massa kul

www.stampelgarden.se
    www.scrapaddicted.se
    www.scrapbodan.se
    www.pysselmyran.se
    www.formahantverk.se
    www.easer.se
    www.papprika.se
    www.pysselgard.se
    www.arkivetdesign.se
    www.kortmakaren.se
    www.stellas.nu
    www.annasscrapbooking.se
    www.lektygochhantverk.se
    www.paperetc.se
    www.dekoreramedmera.se
    www.magnolia.nu
    www.inspirationshuset.se
    www.stampelsnack.se
    www.scraphuset.se
    www.handstamplat.e-butik.se
    www.magdas.se
    shop.brunkullan.se
    www.scraproom.se
    www.skrappikulma.se

♥ Ayla & Alexander ♥ malinsscrapblogg.blogspot.com/
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 08:56
    UTMANING SOL AV PYZZLAN:
    Eftersom min LO var inspirerad av vårsolen och solen nu kommit för att stanna efter den långa vintern så är följande utmaning att låta sig inspireras av just SOLEN.

Det kan vara ljuset, värmen, en känsla eller vad som helst som du associerar med solen. Titeln får gärna anknyta till solen på något sätt men i övrigt har ni fria händer med utförandet. Lycka till!

DEADLINE: 8/6 kl 18.00

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 07:06
    SOL utmaningen mailas till mymlisblogg(a)hotmail.com, byt ut (a) mot @.. skall vara 600*600 och i JPEG..
  • Svar på tråden Scrapbookligan 2
  • XaiM

Jag vill oxå veta vilka alla bidrag gjordes av. Det är väl Mymlis som har koll på det...
    Har inte kollat in hur det slutade, blev det 3:an som vann eller, den ledde ganska stort när jag var inne.

• Pysselgalningen
    XaiM skrev 2008-05-15 20:06:04 följande:
    Ja just det nu kom jag på min sista fråga.....kan man använda öljetter utan det där verktyget man ska ha till??? Typ kan man trycka ut dom själv???
    Nej man måste ha verktyget. Det finns öljetter med "bradsben" men dom är svåra att få tag på om man inte kikar i USA.
  • LillemorR

OOOOOOOOOOOOO
    Nu har jag hittat hit jag med efter lite sökande....Blev lite rädd där ett tag då jag insåg att ingen hade koll på att tråden tog slut...Det finns ju några trådar här på FL att leta igenom. haha

Jag har inte tid att scrappa nu men jag vill så gärna att jag kommer att planera in en dag där stora tjejen inte är hemma.
    Jag har ju mitt första kit som ligger och väntar på mig...

• mymlis

Ni kommer att få veta vem som gjort vad... vänta lite....

Stolt tvåbarnsmamma
  • mymlis

Här kommer resultaten och vem som gjort vilken

Vinnare: pyzzlan med bidrag nummer 3  grattis grattis
    tvåa: alienstar bidrag 1 och lilis70 bidrag 4
    trea: millami bidrag 2

Stolt tvåbarnsmamma
  • Pyzzlan

Tack snälla ni och tack för alla röster!! Det är ju första gången jag är med i en utmaning här på FL och jag trodde aldrig att det skulle gå såhär bra. Nybörjartur kanske

Svar på tråden Scrapbookligan 2