• alienstar

Scrapbookligan 2

Hej på er!

Här hittar du ett gäng glada och pratsamma scrappare!

Mest "pratas" det scrapbooking, men det blir nog en massa annat också. Vi uppmuntrar, berömmer, delar med oss av tips och egna idéer och nu som då har vi utmaningar!

Här en lista på webb-affärer som säljer en massa kul

www.stampelgarden.se
    www.scrapaddicted.se
    www.scrapbodan.se
    www.pysselmyran.se
    www.formahantverk.se
    www.easer.se
    www.papprika.se
    www.pysselgard.se
    www.arkivetdesign.se
    www.kortmakaren.se
    www.stellas.nu
    www.annasscrapbooking.se
    www.lektygochhantverk.se
    www.paperetc.se
    www.dekoreramedmera.se
    www.magnolia.nu
    www.inspirationshuset.se
    www.stampelsnack.se
    www.scraphuset.se
    www.handstamplat.e-butik.se
    www.magdas.se
    shop.brunkullan.se
    www.scraproom.se
    www.skrappikulma.se

♥ Ayla & Alexander ♥ malinsscrapblogg.blogspot.com/
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 08:56
    UTMANING SOL AV PYZZLAN:
    Eftersom min LO var inspirerad av vårsolen och solen nu kommit för att stanna efter den långa vintern så är följande utmaning att låta sig inspireras av just SOLEN.

Det kan vara ljuset, värmen, en känsla eller vad som helst som du associerar med solen. Titeln får gärna anknyta till solen på något sätt men i övrigt har ni fria händer med utförandet. Lycka till!

DEADLINE: 8/6 kl 18.00

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 07:06
    SOL utmaningen mailas till mymlisblogg(a)hotmail.com, byt ut (a) mot @.. skall vara 600*600 och i JPEG..
  • Svar på tråden Scrapbookligan 2
  • Millami

mymlis
    åååhh va spännande....hoppas d kommer redan imoron...
    Tack, ja e sääääker mer än nöjd med innehållet!
    *kram*

Lycklig Mamma till Anton
  • alienstar

Nu ligger utmaningen i TS.. men jag vet inte riktigt om jag vill ta på mig att göra utmaningstrådarna.. har aldrig gjort en och vet inte hur.. är det någon annan som känner att de kan ta på sig det?  

• Zozzo87

Åhh...Nu har ja gjort en LO till utmaningen... Hmm...Har aldrig varit med tidigare och ej heller följt med någon tidigare....

Såååå...Hur gör jag??Vart skickar jag bilden???Eller har det ens startat nån utmaningstråd???

• alienstar
    Zozzo87 skrev 2008-05-19 13:44:31 följande:
    Åhh...Nu har ja gjort en LO till utmaningen...Hmm...Har aldrig varit med tidigare och ej heller följt med någon tidigare....Såååå...Hur gör jag??Vart skickar jag bilden???Eller har det ens startat nån utmaningstråd???
    Det är ingen som har tagit på sig att göra utmaningstråden än.. Och jag känner att jag inte vill ta på mig det eftersom jag har så mycket ändå med mig själv så jag orkar inte hålla i det med..
  • XaiM

Tyvärr har jag ingen möjligthet till att hålla nån omröstning, har inte Plus.

Funderar på en sak, har just nu en QKtång, men sitter och tittar lite på en cuttlebug, vad är fördelen med en sån??? Kan man köra QKdies i den??? Eller är en QK revolution bättre??

• Pysselgalningen
    XaiM skrev 2008-05-19 18:44:46 följande:
    Tyvärr har jag ingen möjligthet till att hålla nån omröstning, har inte Plus.Funderar på en sak, har just nu en QKtång, men sitter och tittar lite på en cuttlebug, vad är fördelen med en sån??? Kan man köra QKdies i den??? Eller är en QK revolution bättre??
    buggen klarar QK och den är bättre än revolution!
  • mymlis

Jag kan ta på mig ännu denna omröstning, men då önskar jag att ni skickar era bidrag i jpg. eller gif. format och att de är c. 600x600pixlar, så underlättar det att ladda ner dem och ladda upp dem igen i en omröstning.

Så maila till mymlisblogg[a]hotmail.com (byt ut [a] till @)

Kanske det blir en utmaningspaus över sommaren ??!!   Börjar jobba igen fr.o.m augusti, så kommer då ha ganska begränsat med tid så då lägger jag inte upp omröstningar längre, det tar trots allt en liten stund att göra det

Stolt tvåbarnsmamma
  • alienstar
    mymlis: Ja, det kanske är en idé.. att ta lite sommarlov i utmaningarna.. vi kommer nog att ha så fullt upp ändå under sommaren med allt annat kan jag tänka mig.. vad tycker ni andra?

Och tack mymlis att du ville ta på dig igen.. jag får väl gå i kurs hos dig och lära mig hur man gör så jag kan jag med.. *s*
Svar på tråden Scrapbookligan 2