• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • Little
    Den där Linn skrev 2008-07-08 23:31:54 följande:
    Tack. Det var nog det stället jag letade efter men visste inte vad det hette.Är det inte den som ligger på väg ut mot Teleborg? Om man kör vägen vid kyrkan och Thairestaurangen?
    Ja det stämmer bra, på höger sida om vägen när man kör från centrum..
  • Mamma060812

På fredag sticker vi med till Gbg, ska hälsa på R syster som bor där varannan v. Skönt med lite semester o avkoppling. Sen e det bara snickra av iaf.... Gör lite fint i trädgården oxå

Rickard & Cia = Isak & Filip
  • loveliva

Cia & Sussie
    Hoppas ni får det bra i Göteborg!!!!

Hilda & jag åker till Strömstad på lördag

Barn är en lycka för stor att förklara
  • Little

Härligt väder idag!!

Många som ska iväg nu till helgen!
    Jag ska ner till Lund lördagmorgon-söndageftermiddag, ska på 30-årsfest då en väninnna fyller år.
    Känns lite jobbigt redan nu att lämna barnen och J en hel helg!

Igår hade vi min pappa och hans sambo Ia här, Ia gjorde iord och rensade jordgubbslandet som har förfallit här och morfar passade barnen/rensade ogräs han med och jag & J hade garage/förråds rensning så det blev flera vändor till tippen med lådor och skit efter renovering.. helt otroligt vad mkt skit man samlar på sig!

• Danna80

Hej i tråden!

Idag sticker vi till öland djurpark och ska bo i safaristugorna hela helgen! Tror Albin kommer gilla detta skarpt!

• Little

Ha så trevligt!! Hoppas det är bättre väder på Öland!

Danna80 skrev 2008-07-11 07:37:18 följande:
    Hej i tråden!Idag sticker vi till öland djurpark och ska bo i safaristugorna hela helgen! Tror Albin kommer gilla detta skarpt!
  • loveliva
    Little skrev 2008-07-11 09:47:35 följande:
    Ha så trevligt!! Hoppas det är bättre väder på Öland!
    Ja fy vad det regnar här! Ska ner på stan idag, men drar mig för det då det öser ner.
    Ha så kul i Lund! Och ta det lugnt

Hilda och jag åker i morgon och kommer hem på söndag igen

Hoppas ni alla får en fin helg!
    Barn är en lycka för stor att förklara
  • Little
    Vin och god mat!!
    Fast igår vatt ju inte sugen alls, mådde illa, yr och darrig och kräktes mitt på dan, jättekonstigt... blev bättre framåt efter eftermiddagen.
    Man fick en försmak över hur man kanske kan må på söndagen såååå jag ska ta det måttligt och föröska dricka vatten mellan vinglasen

Självklart gjorde jag gravtest igår eftersom jag mådde så men det va negativt SKÖNT!..
    På måndag ska jag göra cellprov och hade hoppats att dem kunde satt in en spiral samtidigt men de vill att man ska mensen samtidigt plus att det lunde blöda rätt mkt och det är ju inte så kul nu i badsäsosngen + att hon tyckte man skulle undvika att göra det nu i rötmånadstider.. så jag få snällt vänta till sep-okt och även när mensen nu kommer tillbaka... har inte haft sedan i april! Tydligen kan det vara så när man ammar..
    loveliva skrev 2008-07-11 09:50:50 följande:
    Ja fy vad det regnar här! Ska ner på stan idag, men drar mig för det då det öser ner.Ha så kul i Lund! Och ta det lugnt Hilda och jag åker i morgon och kommer hem på söndag igen Hoppas ni alla får en fin helg!
  • Le mom

Nu verkar der som om de flesta är på resande fot... ! Hoppas ni alla får en skön helg o att vädret blir bättre!!!

Vi var på Barnens Gård igår o det var inte ett moln så långt ögat kunde nå. En riktigt lyckad dag i Karlskrona...Ikväll blir det grillning (under tak) hos svärfar med Leos lillla kusin o hennes mamma o pappa...

Ha en toppenhelg alla!

Leos mamma!
  • Mamma060812

Vi sitter i bilen på väg mot Gbg. Barnen har redan somnat, var hos farfar o åt lunch innan o lekte av oss lite så nu avr dom trötta. Hoppas dom sover nästan hela vägen till Gbg.

Hoppas på bra väder vi med, ska ju till Liseberg nån dag nu, kommer hem på måndag ige, ska jobba tisdag o sen har vi inget mer planerat resten av semestern.

Ha det gott alla, kikar nog in igen när vi åker hem..

Rickard & Cia = Isak & Filip
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)