• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • Mamma060812
    loveliva skrev 2008-07-04 12:59:08 följande:
    En tv-bänk och matstolar till Love & Melker Och i kväll kommer nya tv:n I går hade vi en alldeles underbar dag i Varberg  Sol från en klarblå himmel! Var på stranden på Getterön och badade hela dagen. Men nu verka det bli dåligt väder igen Jag vill ha sol
    Vilken TV e det då ?
    Rönnbär skrev 2008-07-04 13:07:52 följande:
    Mamma Cia......skönt att det i alla fall visade sig i provtagning......min variant kan de ej testa med blodprov än......bara prova med kosten.......Hoppas att de växer ifrån det.........var har den stackars lille haft för symptom då????Vi har kört helt mjölkfritt i omgångar på Alex men det har förmodligen alltid varit fyrkylningarna som varit dumma.....de andra gångerna har tarmbakterierna återhämtat sig själva men nu fick har två ordentliga omgångar med en veckas mellanrum så då blev det ordentligt sputtibangbang........

Filip har bara haft ont i magen o skrikit om nätterna o bajsat massa o massa, löst o äckligt.

Ska prata med läkaren på onsdag o be om ett nytt test.

Twinsen skrev 2008-07-06 21:06:42 följande:
    Hej svejs vi har haft en toppen helg  varit på barnens gård !Jätte mysig dag:)Imorgon är det vår 1.a bröllopsdag så vi ska fira med god mat o mys på ronneby brunn.Känns som det var igår vi gifte oss nästan Hihiho En av de bästa dagarna i mitt liv.Har en vecka sem kvar ska njuta sista tiden av ledigheten........ Så härligt att umgås så mycket med barnen/ Micke.Finns nya foton från ölands djurpark samt barnens gård om ni vill titta in :)Ha det fint
    VAr det bra på barnens gård ? Hade barnen nån nytta av det ?
    Rickard & Cia = Isak & Filip
  • loveliva
    Cia
    En Panasonic plasma 42" Så nu hittar jag S lätt
  • Mamma060812
    loveliva skrev 2008-07-06 22:11:14 följande:
    CiaEn Panasonic plasma 42" Så nu hittar jag S lätt
    Förstår det

På vår syns nu inspelat Formel ! - JIPPIE
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-07-06 22:31:32 följande:
    Förstår det På vår syns nu inspelat Formel ! - JIPPIE
    Spännande! INTE Fundersam

Vad hittar ni på i veckan då?
  • Little

Hejhej! Ja här har det varit lugnt i helgen men det är så det ska vara under sommarn

Har jobbat ikväll, tar ett tag innan man värvat ner och kan sova..men nu börjar ögonlocken kännas tunga.

Johan jobbar en vecka till sen har han semester så ska jag jobba 2 veckor.
    På lördag åker jag ner över helgen till Lund, ska fira bästa vännens 30-årsdag med party!! Ska bli så kul!
    Trist väder idag med det ska snart bli bättre igen..säger J

Twinsen
    Ha en trevlig bröllopsdag imorgon!!
    Ölands djurpark ska vi nog också åka till, det och Astrid Lindgrens Värld.

• loveliva
    Little skrev 2008-07-06 23:28:51 följande:
    Hejhej! Ja här har det varit lugnt i helgen men det är så det ska vara under sommarn Har jobbat ikväll, tar ett tag innan man värvat ner och kan sova..men nu börjar ögonlocken kännas tunga.Johan jobbar en vecka till sen har han semester så ska jag jobba 2 veckor.På lördag åker jag ner över helgen till Lund, ska fira bästa vännens 30-årsdag med party!! Ska bli så kul!Trist väder idag med det ska snart bli bättre igen..säger J TwinsenHa en trevlig bröllopsdag imorgon!!Ölands djurpark ska vi nog också åka till, det och Astrid Lindgrens Värld.
    Då litar vi på J ang vädret då!

Vi hoppar Astrid Lindgrens värld i år. Förra året när vi var där var det så mycket folk att man inte kom fram och kunde titta. Tyskarna verka vara som galna i Astrid
    Men där är ju sååå underbart fint!!!!! Kul för barnen också när de känner igen från filmerna
    Här hemma är Lotta på Bråkmakargatan en ny STOR favorit!
  • Mamma060812
    loveliva skrev 2008-07-06 22:44:52 följande:
    Spännande! INTE Vad hittar ni på i veckan då?
    Jaru, ingen aning ? Snickrar antar jag Måste få på takpappen så fort taket torkat, vi hann ju inte få på den innan det började regna

Vad ska ni hitta på ? Har stefan semester ?
    Little skrev 2008-07-06 23:28:51 följande:
    Hejhej! Ja här har det varit lugnt i helgen men det är så det ska vara under sommarn Har jobbat ikväll, tar ett tag innan man värvat ner och kan sova..men nu börjar ögonlocken kännas tunga.Johan jobbar en vecka till sen har han semester så ska jag jobba 2 veckor.På lördag åker jag ner över helgen till Lund, ska fira bästa vännens 30-årsdag med party!! Ska bli så kul!Trist väder idag med det ska snart bli bättre igen..säger J TwinsenHa en trevlig bröllopsdag imorgon!!Ölands djurpark ska vi nog också åka till, det och Astrid Lindgrens Värld.
    Har ni ingen semester ihop då ?
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-07-06 23:36:45 följande:
    S har ju haft semester från dhl sedan 1 juni Börjar igen den 21 juli. Dock har han skott en hel del hästar, men veckan som kommer nu är han helt ledig förutom i morgon Å så var han ju ledig när vi var på Cypern

Bara några veckor kvar till du börjar jobba nu då, hur känns det? Men du ska inte jobba 100 % väl?
  • loveliva

I helgen ska jag & Hilda åka med min pappa, farmor & farfar till Strömstad och fira min faster som fyller år. Helgen efter det har vi ju dopet att stå i

• Little

Mamma Cia skrev 2008-07-06 23:36:45 följande:

Jo 2 hela veckor tillsammans, få blir lite till senare..
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)