• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • Mamma060812
    Emmiz skrev 2008-08-22 10:35:00 följande:
    Grattis Cia till viktnedgången! jag har kört med Herbalife nu över sommaren och har också lyckats gå ner några (13) kg! men många fler ska bort!
    Oj men grattis !! HUr många mer ska du ner då ? Tycker du inte Herbalife e enformigt ?
    Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Emmiz

Mamma Cia skrev 2008-08-22 12:56:30 följande:

Oj men grattis !! HUr många mer ska du ner då ? Tycker du inte Herbalife e enformigt ?
    Ibland är det lite enformigt, man kan ju sakna en god macka på kvällen när man sitter och dricker sin Shake vill ha något att tugga på, men det finns ju frukt då! jag vill nog gå ner ca 20 kg till så jag har ju som sagt många kg kvar!
  • Växjömamma1976

nu är jag också medlem i Giviktkoll!!!

(¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • Waimea

Heja Cia! Vad duktig du är!

Emmiz: 13 kilo bara över sommaren, det är rätt raskt marscherat.. Håll i!

• Mamma060812
    Emmiz skrev 2008-08-22 13:08:47 följande:
    Mamma Cia skrev 2008-08-22 12:56:30 följande: Ibland är det lite enformigt, man kan ju sakna en god macka på kvällen när man sitter och dricker sin Shake vill ha något att tugga på, men det finns ju frukt då! jag vill nog gå ner ca 20 kg till så jag har ju som sagt många kg kvar!
    Lika många som jag till då Ska du fortsätta med Herbalife eller ?
  • Mamma060812
    Växjömamma1976 skrev 2008-08-22 13:23:14 följande:
    nu är jag också medlem i Giviktkoll!!!
    Se där ja, när ska du börja då ?
  • Rönnbär

Va duktiga ni är.......

...och vad kul ni ska ha på tjejfesten.....funderade på att lite busigt bjuda in mig själv men kom på att jag sitter på 70-års fest då med pappas "nya"............annan gång kanske...

Har kollat på Klüftan nu.......stackarn hon måste vara besviken och så ska hon stå i kamrorna och vara käck........
    ....i-land problem......men hon kommer välan igen!!

• Växjömamma1976
    Mamma Cia skrev 2008-08-22 14:17:55 följande:
    Se där ja, när ska du börja då ?
    har redan startat, midjeomfånget har nog minskat lite.. har inte mätt men favvobyxorna är mindre redan! Jag utesluter helt potatis, ris och pasta nu sedan 2 v tillbaka. Man kan ju inte smita från resultatet direkt.. så jag ska kämpa på med allt + träning så ofta jag kan (styrke då).

Vi får ju inte frossa oss feta nu när vi ska på fest tjejer?? Kanske gi-mat vore bättre?
  • Växjömamma1976

byxorna är större menar jag ju.. hihi jag är ju mindre!!

• Emmiz

Ja jag ska fortsätta med Herbalifen köpte en orbitrek i sommar också som jag försöker använda så mycket som möjligt! vad alla har blivit duktiga och gå på dieter nu!

• Mamma060812
    Växjömamma1976 skrev 2008-08-22 16:12:17 följande:
    har redan startat, midjeomfånget har nog minskat lite.. har inte mätt men favvobyxorna är mindre redan! Jag utesluter helt potatis, ris och pasta nu sedan 2 v tillbaka. Man kan ju inte smita från resultatet direkt.. så jag ska kämpa på med allt + träning så ofta jag kan (styrke då). Vi får ju inte frossa oss feta nu när vi ska på fest tjejer?? Kanske gi-mat vore bättre?
    Nä nä nä.... Då ska jag frossa Faktiskt måste man få unna sig lite ibland, bara det inte blir till en vana o man faller tillbaka. Men nu är jag så motiverad av mina kilon som trilalr så jag skulle aldrig falla tebax.
  • Twinsen
    Glad Emmiz : Vad duktig du är ! Grattis

Imorgon åker vi till Vimmerby och hälsar på hos Pippi o Emil mfl ska bli riktigt skoj.
     Mickes jobb bjuder så det blir perfekt!!!!! Önskar bara att det blir ok väder.........
     Natti natt
  • Mamma060812
    Twinsen skrev 2008-08-22 23:22:16 följande:
     Emmiz : Vad duktig du är ! Grattis Imorgon åker vi till Vimmerby och hälsar på hos Pippi o Emil mfl ska bli riktigt skoj.  Mickes jobb bjuder så det blir perfekt!!!!! Önskar bara att det blir ok väder......... Natti natt
    Oj det ska ett par kompisar till oss oxå. Vart jobbar MIcke ??
  • Little
    Emmiz skrev 2008-08-22 10:35:00 följande:
    Grattis Cia till viktnedgången! jag har kört med Herbalife nu över sommaren och har också lyckats gå ner några (13) kg! men många fler ska bort!
    Grattis!!!!
    Fasiken vad bra, tyckte att jag såg en smal Emma inne på Tiimari!
    Mamma Cia skrev 2008-08-22 07:53:47 följande:
    Måste bara berätta....... -4.1 Kg på 1 1/v & 11cm i midjan
    BRAVO!!!
    Kanon ju!
    Fasiken vår våg har pajjat eller den har ställt om sig till något annat (lb?) så jag har ingenaning vad som hänt här tyvärr MEN systami va på besök idag och hon sa att det syntes på mig! Så något har hänt runt maggen iallafall
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)