• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • Växjömamma1976

Hej alla! Nu är vi hemma igen efter en skön vistelse i Göteborg.. åker iofs till Öland imorgon till Talluddens camping. Mycket resande nu. Har lagt in bilder i min blogg från resan.

Twinsen
    Emmiz förelog utekväll men jag vet inte när det blir ännu..

(¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-07-15 08:55:43 följande:
    Då avr vi hemma igen i regnet Jag blir så trött o ledsen, hinner ju aldrig bygga klart när det BARA regnar, vad e det för tråkigt väder vi har ?? Hade varit bättre o bo vid kusten, iaf. syd o östkusten...
    Du jag kände likadant när vi kom hem Fick panik över detta regnande heeela tiden och kände mig sååå instängd och rastlös. Så vi flyttar garanterat till kusten när möjligheten finns!!!
    Barn är en lycka för stor att förklara
  • Waimea

Jopp, ir slutet av februari blir det syskon till Frans om allt vill sig väl.. Är i v 8 nu, så det är inte vansinnigt långt gånget, men det gör sig påmint, mår mer illa..

Synd att säga att det var särskilt planerat heller, vi tänkte väl egentligen vänta till efter jul innan vi började jobba för ett syskon, men så slirade vi lite en gång..

Little: Uh, den store porslinsguden toaletten, låter härligt.. Kan ju säkert varit mensen som spelade in.

Jag är så nöjd med vädret, perfekt för att stå och spackla skruvhål.. Vi hade vår solsemester redan i slutet av maj, när vi var till Grekland, så jag lider inte av detta. Blir nog en runda till Sölvesborg i helgen, över en natt, ett litetavbrott i renoverandet. Frans ska åka dit med farmor och farfar i morgon, så då ska vi lägga på ett rejält kol här hemma..

• Mamma060812
    Waimea skrev 2008-07-15 12:15:26 följande:
    Jopp, ir slutet av februari blir det syskon till Frans om allt vill sig väl.. Är i v 8 nu, så det är inte vansinnigt långt gånget, men det gör sig påmint, mår mer illa..Synd att säga att det var särskilt planerat heller, vi tänkte väl egentligen vänta till efter jul innan vi började jobba för ett syskon, men så slirade vi lite en gång.. Little: Uh, den store porslinsguden toaletten, låter härligt.. Kan ju säkert varit mensen som spelade in.Jag är så nöjd med vädret, perfekt för att stå och spackla skruvhål.. Vi hade vår solsemester redan i slutet av maj, när vi var till Grekland, så jag lider inte av detta. Blir nog en runda till Sölvesborg i helgen, över en natt, ett litetavbrott i renoverandet. Frans ska åka dit med farmor och farfar i morgon, så då ska vi lägga på ett rejält kol här hemma..
    Grattis Hade nog blivit fler syskon här med o vi "klantat till det" så vi håller hårt på pillrena Inga fler barn här inte...

Skönt med farmor o farfar som ställer upp. Farfar e i båten, Farmor bor ju inte här o Mormor o Morfar är i Italien, lite svårt med passning då
    Rickard & Cia = Isak & Filip
  • loveliva
    Grattis Waimea till liten i magen!!!  Underbart med bebbe! Hoppas det går bra hela vägen
  • Little

Wai
    Stort grattis till bebbe i magen! Så mysigt!!

Jo nog kan det vatt mensen som hade lite påverkan i illamåendet, har varit så trött och känt mig lite knas även idag... har nog snart blodbrist

Får snällt vänta 2 veckor till för att göra cellprovet..ush och fy!

Ja detta väder vi ha, kanske skulle man flytta utomlands?

• Växjömamma1976
    Madicken73 skrev 2008-07-13 00:49:36 följande:
    Vill bara säga HEJ SVEJS och att allt är bra  med oss! Linnea väger nu 5100g och är 58,5 cm lång. Hattmåttet är 40,5. 700g upp och 2 cm på höjden den här månaden alltså...På torsdag åker vi tåg till Stockholm med barnen och går på Skansen, Junibacken, Grönan och lite annat. Det ska bli mysigt! Om ni vill se hur det går för oss här hemma så har jag börjat blogga mer regelbundet nu också på madickensvarld.blogspot.comHa det så skönt var ni än är!Kramis!
    vilken härlig blogg du har och vad populär den är! Kul!! Jag bloggar också mycket nu, tycker det är superkul!

Nu ska Samuel nana.. dags läsa lite Alfons (får väl hoppa över nåt kapitel) han älskar Alfonsboken där Alfons pappa varnar Alfons för att sågen är farlig och han bygger en helikopter han kan åka iväg till djungeln i. Den är poppis här hemma.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • Mamma060812

Nån som bokat Me & I party till hösten ?? Har försökt nu 6 ggr o ingen ringer upp o bokar ???? Fruktansvärt dåligt iom att dom ahde ett erbjudande om "boka tidigt rabatt" innan Juni var slut Grrrrrr..... Är ju nästan så man inte har lust o köpa

Ska äta frulle nu o sen e det dax o jobba lite, fick hjälpa till lite på semestern, men jag ställer gärna upp för dom har ställt upp för mig !!

Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Little
    Mamma Cia skrev 2008-07-16 07:01:06 följande:
    Nån som bokat Me & I party till hösten ?? Har försökt nu 6 ggr o ingen ringer upp o bokar ???? Fruktansvärt dåligt iom att dom ahde ett erbjudande om "boka tidigt rabatt" innan Juni var slut Grrrrrr..... Är ju nästan så man inte har lust o köpaSka äta frulle nu o sen e det dax o jobba lite, fick hjälpa till lite på semestern, men jag ställer gärna upp för dom har ställt upp för mig !!
    Har inte bokat något, tänkte att du säkert gjort det
  • loveliva
    Little skrev 2008-07-16 22:05:40 följande:
    Har inte bokat något, tänkte att du säkert gjort det
    Jag tänkte samma sak
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)