• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • loveliva
    Little skrev 2008-08-12 09:48:33 följande:
    Love & CiaBlev det något shoppat igårkväll?Nu har jag lämnat Simon på dagis, va som han aldrig varit borta... bara han och lilla Ida idag, imorgon börjar 11 nya barn!
    Ja, jag köpte lite Turkosa velourisar till pojkarna & cerisa till Hilda. Igelkottröjan till pojkarna. Velourtunikan med igelkott till Hilda. Geishaklänningen till mig själv.

Vad beställde du?
    Nygift & nyförälskad!
  • Little
    loveliva skrev 2008-08-12 09:53:23 följande:
    Ja, jag köpte lite Turkosa velourisar till pojkarna & cerisa till Hilda. Igelkottröjan till pojkarna. Velourtunikan med igelkott till Hilda. Geishaklänningen till mig själv.Vad beställde du?
    Hjärtan tröjan till mig
    turkosa velourhängslen och flugsvampbody till Anton
    flugsvamptröjan till Simon...

Kommer nog beställa lite mer senare i höst, få ta lite i taget
    När barnen sover dansar mammorna på bordet....
  • Little

Vad paff jag blev när jag va inne i Me & i tråden här på FL...
    Vad en del handlar!!!! Någon hade beställt för 8000:-!!! Förvånad
    Beställer ju hela meandis sortiment!

När barnen sover dansar mammorna på bordet....
  • loveliva
    Little skrev 2008-08-12 10:10:34 följande:
    Vad paff jag blev när jag va inne i Me & i tråden här på FL...Vad en del handlar!!!! Någon hade beställt för 8000:-!!! Beställer ju hela meandis sortiment!
    Ja, en del är galna Men det är INTE svårt att komma upp i den summan om man har ett par barn och köper lite dyrare kläder. Men visst det låter mycket. Men det blir inte så dyrt i längden om man säljer på tradera, då går klädpengarna runt runt
    Nygift & nyförälskad!
  • Mamma060812
    loveliva skrev 2008-08-12 10:29:47 följande:
    Ja, en del är galna Men det är INTE svårt att komma upp i den summan om man har ett par barn och köper lite dyrare kläder. Men visst det låter mycket. Men det blir inte så dyrt i längden om man säljer på tradera, då går klädpengarna runt runt
    Ja precis, man får allt sälja lite för o ha råd. MEn man kan ju inte låta bli o handla.

Köpte turkosa o bruna velourisar, igelkotttröjan, fordontröjan en baströja o dom turkosa hängslebyxorna.
    Rickard & Cia = Isak & Filip
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-08-12 11:31:00 följande:
    Ja precis, man får allt sälja lite för o ha råd. MEn man kan ju inte låta bli o handla.Köpte turkosa o bruna velourisar, igelkotttröjan, fordontröjan en baströja o dom turkosa hängslebyxorna.

Åhh jag önskade att det fanns cerisa hängslebyxor med igelkotten i rumpan! Såååå fina ju!

Nygift & nyförälskad!
  • Waimea

jag ska på Me&I-party i september så jag får väl spara mig tills dess..

Var i Kosta för några dagar sedan och shoppade vinterkläder till Frans. Det gick faktiskt att få honom att prova ordentligt, kors i taket. Blev ett fint set med täckbrallor och jacka, men i övrigt var det väldigt urplockat. Hittade i princip ingenting i storlek 86/92, men en mammatröja åt mig iaf (har fortfarande inte riktigt fattat att det är en ny bebis på gång, det känns helt overkligt och jag smyger så gott det går med det på jobbet.)

Dagen innan var vi på skostället och köpte nya gummistövlar (svarta med flames på - Frans vägrar ha på sig något annat nu..) och ett par höstskor. Jag tycker att de är helt suveräna där, trevlig personal och bra kvalitet på skorna.

Nu fattas det bara en runda på stan för att köpa upp sig på rejäla höstkläder åt honom. Roooligt!! Jimmy bävar och suckar därhemma..

• Mamma060812
    Waimea skrev 2008-08-12 16:23:51 följande:
    jag ska på Me&I-party i september så jag får väl spara mig tills dess.. Var i Kosta för några dagar sedan och shoppade vinterkläder till Frans. Det gick faktiskt att få honom att prova ordentligt, kors i taket. Blev ett fint set med täckbrallor och jacka, men i övrigt var det väldigt urplockat. Hittade i princip ingenting i storlek 86/92, men en mammatröja åt mig iaf (har fortfarande inte riktigt fattat att det är en ny bebis på gång, det känns helt overkligt och jag smyger så gott det går med det på jobbet.)Dagen innan var vi på skostället och köpte nya gummistövlar (svarta med flames på - Frans vägrar ha på sig något annat nu..) och ett par höstskor. Jag tycker att de är helt suveräna där, trevlig personal och bra kvalitet på skorna. Nu fattas det bara en runda på stan för att köpa upp sig på rejäla höstkläder åt honom. Roooligt!! Jimmy bävar och suckar därhemma..
    Köpte du Pop då eller ?? PÅ Kosta ?
  • Mamma060812
    Waimea skrev 2008-08-13 14:39:39 följande:
    Cia: Ja, det var PoP. Mörkblått.
    Vad kostade det då ?
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)