• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • Little

Sussie
    Fasiken vad jag fick tänka efter nu, fattade ingenting, vilken väg 25??!
    I lördags så gick vi vår prommisrunda på 6,5 km... från Högstorp där vi bo, mot Hollstorp, uppför Duntebacken och över väg 25 tillbaka mot stan över väg 25 och sen genom högstorp och hem igen Kanonrunda! som jag ska kunna springa hela sen! fast i lördags så skojade vi till det och gick rundan "baklänges" nä inte baklänges på det sättet utan att vi gick från andra hållet.

Gucci
    Det va rejält med motion!

Cia
    hmm vad heter jag.. Magdis79 tror jag?
    fast jag tycker nog det är lite bökigt med all mat man ska skirva in, iofs så har vi haft problem med internet hela helgen och igår så lite kinkig blir man när det hänger sig heeela tiden och sen funkar det inte resten av dagen..

Ikväll åker J till Norge och kommer inte hem förrens på fredag igen...
    Vem ska då döda alla otäcka spindlar här hemma... hmm lära upp Simon?! Fundersam

• Little

Love
    Simon har också börjat vakna tidigt, imorse vaknade han 04.30 och vägrade somna om.. Anton har också börjat vakna flera ggr varje natt... tror iofs att Anton behöver lite större säng nu..ligger i en vagga än så länge.... Simon "nya" växasäng står i garaget för målning och Anton ska ha spjälisen sen..

• Gucci1

Sussie: Du kan väl också ta med grillad kyckling/revben? Annars blir det ju mycket för Cia.

• Waimea

Gucci: Du hittade inget ställe längre bort att träna på? Himmel, vilken dag. Snacka om allround-träning..
    Du kan ju stanna till hos mig annars, jag ska köra cykling måndagkvällar kl 17 i höst.. Och ett och annat lunchpass på fredagar.

Little: Du har ju VAIS-torpets gottiga 5-km runda att springa sen också. Den gillar jag!

Var ute och sprang igår kväll, blev väl en runda på 11-12 km. Det är lite skönt, har mått som en räv i 1 ½ månad, men kondis och muskler beter sig som det ska iaf..

• Danna80

hej tjejer!

Här rullar dagarna på! Albin försöker få igång mig genom att kasta leksaker och tömma hyllorna från böcker men annars är han rätt lugn än så länge... han har blivit så duktig med pottan! så han är oftast torr på dagarna. Har köpt training pants till han som han har på dagarna.

nej nu väntar sängen natti!

• Gucci1

Wai: Idrottskliniken har öppet hus denna veckan och eftersom jag skulle träna med en jobbarkompis så blev det där. Annars är det ju närmare till simhallen eller Complett.

• Mamma060812
    Gucci1 skrev 2008-08-19 15:44:30 följande:
    Sussie: Du kan väl också ta med grillad kyckling/revben? Annars blir det ju mycket för Cia.
    Ja kanon ! Jag kan ta kyckling & du Sussie kan väl ta revben då ?

Nu ska jag med Isak på inskolning idag, min första dag med inskolning, ska bli kul...
    Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Växjömamma1976
    Mamma Cia skrev 2008-08-20 08:05:16 följande:
    Ja kanon ! Jag kan ta kyckling & du Sussie kan väl ta revben då ? Nu ska jag med Isak på inskolning idag, min första dag med inskolning, ska bli kul...
    visst, men är inte revben dyrt och hur mycket ska jag isf köpa? =) Räcker det inte med bara kyckling då? Jag kan annars köpa kyckling jag med!

Little
    du är hurtig du!! Jag med förresten, har denna veckan tränat styrke 3 gånger redan!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • Växjömamma1976

ok, jag tar med revben då.. hur mycket ska jag ta med?

(¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • Gucci1

Sussie: Det brukar ju finnas allt möjligt grillat i affären, kyckling, revben, fläskfilé och om du vill kan du ju helsteka en fläskfilé hemma och ta med. Tänkte bara vi skulle ha något smidigt. Vi är väl 7-8 personer men Cia ska ju också köpa det.

Svar på tråden Växjöbabesen ;-)