• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • Mamma060812

Måste bara säga att jag redan tappat 2Kg sen jag började med GI i måndags..

Rickard & Cia = Isak & Filip
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-08-13 21:24:56 följande:
    GRATTIS! Bara att kämpa på nu!!! Heja heja!
    Nygift & nyförälskad!
  • Little

BRA JOBBAT!!!

Jag skulle väga mig idag men förmodligen så fick vågen säga lite för mkt vatten på sig vid Simons sista bad, den visade bara lb, ca 12 lb vilket skulle motsvara ca 5 kg! hmmmm...

• Rönnbär

Hej igen.....Här är det full rulle på inskolningen på dagis. Alex trivs och vi tycker fröknarna är bra! Sitter och väljer ut kort nu som han ska ha på sin klädplats samtidigt som jag söker studentlitteratur........pust....mycket att få ihop nu....fester och födelsedagar och målning i huset och...och...och...och....
    UL i måndag gick bra...hopp och dubbelskutt i magen

Vet ni några bra second-hand barnaffärer??? Ska ju leva på en lön och studiebidrag ett tag nu.........inomst 3000 i månaden för mig....inte så fett inte......men det ska nog gå

Tjingeling så länge!

• Little
    Rönnbär skrev 2008-08-14 22:26:39 följande:
    Hej igen.....Här är det full rulle på inskolningen på dagis. Alex trivs och vi tycker fröknarna är bra! Sitter och väljer ut kort nu som han ska ha på sin klädplats samtidigt som jag söker studentlitteratur........pust....mycket att få ihop nu....fester och födelsedagar och målning i huset och...och...och...och....UL i måndag gick bra...hopp och dubbelskutt i magen Vet ni några bra second-hand barnaffärer??? Ska ju leva på en lön och studiebidrag ett tag nu.........inomst 3000 i månaden för mig....inte så fett inte......men det ska nog gå Tjingeling så länge!
    Second hand för barn, då är det nog aliceopiraterna.se som gäller! ligger på bäckgatan i centrum.

Fullt upp nu förstår jag
  • Rönnbär

Little.....JAPP!!
    Men bara med roliga positiva saker....det är sååååå skönt....
    Pratade med en tjej jag fått kontakt med idag via min svägerska. Tjejen ska gå sista terminen på ssk nu och jag får låna alla hennes böcker!!! JIPPIE liksom Snacka om lyft i ekonomin!!
    Hon är som jag inne på sitt andra "riktiga" yrke i livet och sa att det enbart var till fördel på ssk-utbildningen. Skönt att höra!! Bra med erfarenheter och lite perspektiv på livet......gjorde att jag inte kände mig överårig i alla fall

• Växjömamma1976
    Rönnbär skrev 2008-08-14 23:02:38 följande:
    Little.....JAPP!!Men bara med roliga positiva saker....det är sååååå skönt....Pratade med en tjej jag fått kontakt med idag via min svägerska. Tjejen ska gå sista terminen på ssk nu och jag får låna alla hennes böcker!!! JIPPIE liksom Snacka om lyft i ekonomin!!Hon är som jag inne på sitt andra "riktiga" yrke i livet och sa att det enbart var till fördel på ssk-utbildningen. Skönt att höra!! Bra med erfarenheter och lite perspektiv på livet......gjorde att jag inte kände mig överårig i alla fall
    kul att det känns så bra med din utbildning, hur gammal e du då? Du e väl inte så gammal? Läser du till ssk på universitetet i Växjö eller på distans?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • Växjömamma1976
    2 kg på 1 vecka, grattis låter mycket! Är du med i nån viktklubb som har GI som metod??
    (¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • loveliva
    Cia
    Har du mailadressen till Meandi säljaren? Jag har inte fått någon orderbekräftelse på min mail ännu Funderar på om hon missat min mailadress Fundersam 
    Nygift & nyförälskad!
  • Waimea

Cia: Brallorna 245 kr och jackan 395 kr.

Heja! Grymt jobbat med viktminskningen. Fasen, vad duktig du är!! *peppa*

Svar på tråden Växjöbabesen ;-)