• Anonym (sanna)

slicka där bak..?

tjejer, är det vanligt att ni vill bli slickade där bak av er partner?

killar, hur smakar/luktar det att slicka där bak?

• Svar på tråden slicka där bak..?
  • Anonym (Icket!)

Leather Cravat skrev 2008-05-25 18:07:57 följande:

Så länge man man tvättat sig innan är det ju inte äckligare än att slicka fitta (fast ja, äckligt att slicka där med om man inte tvättat sig innan)?
    Ja smaken är som baken ; D
  • Anonym (Icket!)
    Anonym skrev 2008-05-25 18:08:24 följande:
    Svar på #6Men det är ok att slicka mellan benen då? Det är väl lika äckligt isåfall! ^^
    Det är väl en smaksak vad man gillar/inte gillar. Det är väl bara att respektera att alla inte har samma åsikt.
  • Larsgubben

Anonym (Icket!) skrev 2008-05-25 18:08:41 följande:

Leather Cravat skrev 2008-05-25 18:07:57 följande:
    Ja smaken är som baken ; D
    Touché
  • Longwayhome

"Toss a salad" Nej tack.

Varken få eller ge. Urk.

Går inte att jämföra bakteriefloran i arslet med den i underlivet dessutom. Man kan bli dösjuk av avföringsbakterierna!

Busprins född 060314 och lillebror i magen BF 080817
  • GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm
    Anonym (sanna) skrev 2008-05-25 18:02:30 följande:
    tjejer, är det vanligt att ni vill bli slickade där bak av er partner? killar, hur smakar/luktar det att slicka där bak?
    Har aldrig känt en önskan om att bli slickad i arslet ja förutom rent metaforisktdå, som tur är så har inte heller min karl någon längtan efter att göra det på mig eller att själv få sig en tungvisp i röva
    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Anonym (Meed)

Gud, vad alla är fördömande och äcklade! Läs en annan tråd istället för denna och komma med alla trista kommentarer!

• Anonym (sanna)

KILLAR då, gillar ni att slicka din tjej där bak, eller skule ni vilja testa? jag har varit med om det, men gillar det inte.

• Anonym (Icket!)

Anonym (Meed) skrev 2008-05-25 18:14:05 följande:

Gud, vad alla är fördömande och äcklade! Läs en annan tråd istället för denna och komma med alla trista kommentarer!
    Men frågor någon så svarar man ju snällt ; D
  • GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm
    Anonym (Meed) skrev 2008-05-25 18:14:05 följande:
    *s* har du läst ts? H*n frågar "tjejer, är det vanligt att ni vill bli slickade där bak av er partner?"
    Visst får man dåsvara och lämna en åsikt tråden är väl inte till för att "kåta upp" rövslickare
    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Anonym (..)

Det kallas rimjob och är faktiskt riktigt nice

Svar på tråden slicka där bak..?