• Anonym (sanna)

slicka där bak..?

tjejer, är det vanligt att ni vill bli slickade där bak av er partner?

killar, hur smakar/luktar det att slicka där bak?

• Svar på tråden slicka där bak..?
  • JanHelge
    Longwayhome skrev 2008-05-25 18:12:32 följande:
    "Toss a salad" Nej tack. Varken få eller ge. Urk.Går inte att jämföra bakteriefloran i arslet med den i underlivet dessutom. Man kan bli dösjuk av avföringsbakterierna!
    En upplysning. Det är mindre bakterier där än i munnen. Och tungkyssar är väl ok, eller?
  • Anonym (jl)

Jag gillar det.

Lite ovant först men skönt som fan.

Tror knappast det är så farligt som vissa vill få det till, jag har då aldrig blivit sjuk av det.

• Anonym (sanna)

Anonym (jl) skrev 2008-05-25 19:40:00 följande:

Jag gillar det.Lite ovant först men skönt som fan.Tror knappast det är så farligt som vissa vill få det till, jag har då aldrig blivit sjuk av det.
    är du tjej och du har alltså både slickat och blivit slickad?
  • Anonym (jl)

Anonym (sanna) skrev 2008-05-25 19:43:04 följande:

Anonym (jl) skrev 2008-05-25 19:40:00 följande:
    är du tjej och du har alltså både slickat och blivit slickad?
    Japp.
  • Anonym (mm)

ne det är inte vanligt här .. men i bland händer det ..

• Longwayhome
    Svar på #31
    Mindre bakterier kanske men av en heeeeeeeeeeelt annan flora än den som SKA vara i munnen......
    Busprins född 060314 och lillebror i magen BF 080817
  • Frantic

Verkligen? En vän till mig som läser till läkare har tagit upp just rimming under sin utbildning och hennes handledare och lärare vid Karolinska Institutet säger att det INTE föreligger infektionsrisk att slicka stjärt. Vad har du för källor till ditt påstående?

Longwayhome skrev 2008-05-25 18:12:32 följande:
    "Toss a salad" Nej tack. Varken få eller ge. Urk.Går inte att jämföra bakteriefloran i arslet med den i underlivet dessutom. Man kan bli dösjuk av avföringsbakterierna!
  • Frantic

För att svara på frågan, ja jag gillar både att ge och få! Är man rentvättad så är det bara underbart!

• Anonym
    Frantic skrev 2008-05-25 22:00:26 följande:
    Verkligen? En vän till mig som läser till läkare har tagit upp just rimming under sin utbildning och hennes handledare och lärare vid Karolinska Institutet säger att det INTE föreligger infektionsrisk att slicka stjärt. Vad har du för källor till ditt påstående?
    en kompis pappas kusins granne forskar i ämnet och säger att det är lika med döden...

Det är min källa, lika säker som din
  • Anonym

Jag gillar att bli slickad och slickar tillbaka. Detta händer ca var 5e ggr vi har sex

Svar på tråden slicka där bak..?