• Anonym (sanna)

slicka där bak..?

tjejer, är det vanligt att ni vill bli slickade där bak av er partner?

killar, hur smakar/luktar det att slicka där bak?

• Svar på tråden slicka där bak..?
  • Longwayhome
    Svar på #16
    Faktum kvarstår att jag svarat på ts fråga samt har alldeles rätt i att man blir sjuk av att dra i sig skitbakterier.
    Sen behöver jag ju inte vara anonym dessutom......
    Busprins född 060314 och lillebror i magen BF 080817
  • Neko

Hm, jag såg en film med en kille som blev slickad av en tjej därbak och han verkade gilla det iaf =P

• Anonym (sanna)

Anonym (..) skrev 2008-05-25 18:17:36 följande:

Det kallas rimjob och är faktiskt riktigt nice
    är du kille eller tjej? man fattar inte vilken fråga du svarade på efdtersom du inte skrev om du avr tjeje elelr kille:P
  • GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm
    Neko skrev 2008-05-25 18:17:56 följande:
    Hm, jag såg en film med en kille som blev slickad av en tjej därbak och han verkade gilla det iaf =P
    Var det en sådan film som man får betalt för att medverka i så kan han ju vara skådesspelare.
    Jag tror många kanske gillar det men jag tycker det framstår som väldigt osexigt
    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Anonym (..)
    Anonym (sanna) skrev 2008-05-25 18:18:22 följande:
    Anonym (..) skrev 2008-05-25 18:17:36 följande: är du kille eller tjej? man fattar inte vilken fråga du svarade på efdtersom du inte skrev om du avr tjeje elelr kille:P
    Haha jag är tjej
  • Neko
    GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm skrev 2008-05-25 18:20:04 följande:
    Var det en sådan film som man får betalt för att medverka i så kan han ju vara skådesspelare. Jag tror många kanske gillar det men jag tycker det framstår som väldigt osexigt
    Tror det var en sån där amatörvideo som folk skickar in men är inte helt säker ^^
  • Anonym (smooth)

Jag hade en sambo förr i tiden som tvunget skulle lapa i brunögat på mig. Aldrig sett någon bli så kåt som han blev. I början kändes det lite konstigt men men, man vänjer sig vid det mesta Rätt skönt när man kom över det märkliga faktiskt och det blev ju rejält rent

Vet inte vad det är som lockar för bajscravings har jag svårt att förlika mig med. Fast när han sedan försökte kyssa mig var det rött ljus....

• GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm
    Neko skrev 2008-05-25 18:41:20 följande:
    Tror det var en sån där amatörvideo som folk skickar in men är inte helt säker ^^
    Aha porrstudier =)
    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Anonym (kille)

jag brukar smygslicka min flickvän i analen ibland, hon klagar inte.

• Anonym (Linda)

Jag brukar bli slickad där bak av min man, han äskar det. Och jag tycker det är upphetsande och skönt. Första gångerna var det lite pinsamt, men inte nu. Bara jag är nyduschad och känner mig fräsch så!

Svar på tråden slicka där bak..?