• Anonym (sanna)

slicka där bak..?

tjejer, är det vanligt att ni vill bli slickade där bak av er partner?

killar, hur smakar/luktar det att slicka där bak?

• Svar på tråden slicka där bak..?
  • Anonym
    Frantic skrev 2008-05-25 23:44:21 följande:
    Tramsretorik. På vilket sätt skulle lärarna vid KI vara osäker källa? Jag gissar att det du tidigare skrev bara var gissningar då.
    Hörsägen är inte en säker källa...
  • Anonym

Slicka fisringen smakar inget alls. Det är som att slicka på utsidan av läppen. Slicka fitta däremot det smakar olika gång från gång.

Skulle tjejen vara nödig och krysta då kan man det smaka... och då beskt. Grymt beskt. Men då är man inne på scat.

• Maomao

jag är en kvinna o jag både älskar att bli slickad och att slicka min man. Att höra hur han njuter när jag slickar honom är halva nöjet.
    Så länge det är rent o nytvättat är det ingen fara, och smakar inte speciellt mycket, o inte luktar heller för den delen.

• Anonym

Jag är man och jag gillar verkligen att slicka min fru därbak, hon gillar det verkligen! givetvis så är vi alltid nyduschade när vi hittar på dessa aktiviteter. Jag däremot kanske inte tycker det är lika skönt att bli slickad därbak, däremot så uppskattar jag ett finger där lite då och då!

• Anonym (jaaa)

Okej... vi fattar! Det finns bakterier. Men nu släpper vi det. Källkritik osv hör inte riktigt till tråden.

Jag har blivit slickad i stjärten och jag vill inte säga att känslan var så speciell, men det var snarare upphetsande för att det var lite "snuskigt" som ngn annan beskrivit det.
    Har aldrig gjort det själv på någon. Vill verkligen inte. Lite dubbelt kanske men jag har ingen längtan att vara PK i sängen. Där går jag på känsla o inte förnuft.

• EEE345

Kan bli halvjobbigt när tandläkaren skall undersöka käften på er och undrar varför eran flora mestadels består av bajsbakterier. Se till att vara förberedda på den frågan med ett svar som kan vara trovärdigt annars kan nog en väldigt pinsam situation uppstå.

• Agapi
    Svar på #56
    ja de är ju väldigt troligt att de problemet skulle uppstå -suck-
  • Maomao
    Svar på #56
    jag var till tandläkaren i fredags, han sa ingenting om min flora??
  • LivingEasy

Man går väl till tandläkaren för att kolla sina tänder+
    Inte ev. bajs bakteriers närvaro.
    Och för att de ska finnas kvar får man väl ha slickat en sjöterska i baken i väntrummet innan...

Maomao skrev 2008-05-26 17:35:13 följande:
    Svar på #56jag var till tandläkaren i fredags, han sa ingenting om min flora??
  • Krulle

Så länge det är rent så kan det vara nice att både slicka och bli slickad där bak

Svar på tråden slicka där bak..?