slicka där bak..?
tjejer, är det vanligt att ni vill bli slickade där bak av er partner?
killar, hur smakar/luktar det att slicka där bak?
tjejer, är det vanligt att ni vill bli slickade där bak av er partner?
killar, hur smakar/luktar det att slicka där bak?
Min man gillar att slicka mig där bak o. han gillar när jag gör det på honom. Jag tycker inte det är skönt, men absolut inte äckligt elr obehagligt så jag låter han göra det ibland o. jag på honom eftersom han älskar det
Älskar att bli slickad själv. Har även gett på en tidigare partner (min nuvarande gillar de inte alls) och de smakar absolut inget annat än vanlig hud sålänge han duschat nyligen (vilket är en förutsättning för all slags oralsex anser jag).
Nä fy fan, där går gränsen för mig. Vill inte bli slickad i röven och kommer verkligen aldrig göra det själv heller.
Tramsretorik. På vilket sätt skulle lärarna vid KI vara osäker källa? Jag gissar att det du tidigare skrev bara var gissningar då.
kanske fler bakterier i munnen men inga farliga sådan. Där bak finns ju e-koli-bakterien som inte alls är bra för oss männiksor i få munnen, kan bli jättesjuka. Det rekommenderas ju att man ska ha kondom på tungan om man nu vill slicka där.
Det kittlas skönt att bli slickad där.
Jag slickar gärna honom, känns undergivet, det pirrar mellan benen vid tanken, en gång bad jag honom ställa sig på alla fyra och så slickade jag honom i rumpan och smekte mig själv samtidigt och KOM superlätt. Känns liksom... snuskigt :) och upphetsande.
Märkte även senast att jag tycker extra mye om att han hade en lite stark lukt där (inte smutsig, men doftade rumpa). Ungefär som att bli dragen i håret eller kyssa hans fötter. Det är så pinsamt att känslan av "vad hemskt" omvandlas till upphetsning.
Haha!
en kompis pappas kusins granne låter som en osannolik väg att vandra för lite rövslickning.
Jag är kille o slickar ibland röven på tjejen, speciellt när man vill stoppa in den där. Man märker skillnad när det finns bajs i närheten o när det inte finns det. Oftas blir det bäst när det inte finns det eftersom hon då blir rejält upphetsad. Då luktar det heller inget. Blir hon inte särskilt upphetsad av det låter man bli, svårare än så är det inte.
Att det skulle vara så farligt....
Är personligen varken för eller emot, har provat. TYckte inte det va så speciellt.
Till saken om farigt, finns ju vissa som tänder på extrem förnedring och håller på med scat.
Då går man ju liiteee längre än att slicka. Och de som gillar det har ju inte dött.
Sen vad man tycker om det får varje person ta ställning till.