• Anonym (sanna)

slicka där bak..?

tjejer, är det vanligt att ni vill bli slickade där bak av er partner?

killar, hur smakar/luktar det att slicka där bak?

• Svar på tråden slicka där bak..?
  • Frantic

Detta var nog ett av de mest tramsiga och oinsatta inläggen jag läst på mycket länge. Du hör ju helt ute och cyklar.

EEE345 skrev 2008-05-26 17:07:42 följande:
    Kan bli halvjobbigt när tandläkaren skall undersöka käften på er och undrar varför eran flora mestadels består av bajsbakterier. Se till att vara förberedda på den frågan med ett svar som kan vara trovärdigt annars kan nog en väldigt pinsam situation uppstå.
  • Frantic

hehe och din källa då, hur säker är den. Vänta nu... inte alls va?

Anonym skrev 2008-05-26 10:42:26 följande:
    Hörsägen är inte en säker källa...
  • Anonym (..)

Jamen big deal :D
    Rimma på förfan ! de är ju skönt! :P
    De är ju inte som att man slickar i sig bajs som vissa här verkar tro.

• Anonym (gillar)

Jag älskar det, men i kombination med klitorisstimmulans, annars är det ganska intetsägande.

• Anonym (..)
    Anonym (gillar) skrev 2008-05-27 18:24:17 följande:
    Jag älskar det, men i kombination med klitorisstimmulans, annars är det ganska intetsägande.
    ja eller hur ;-D det finns inget som får mig att komma snabbare.
  • Anonym
    Frantic skrev 2008-05-27 11:38:45 följande:
    hehe och din källa då, hur säker är den. Vänta nu... inte alls va?
    oj... Du kanske inte fattade det men jag drev med dig...
  • Anonym (tjej)

Jag tycker att det kan vara skönt att bli slickad i analen men jag älskar att slicka min man ännu mer! och han älskar det oxå! blir kåt av bara tanken.. han tycker även om ett eller två fingrar där bak.

Måste bara påpeka oxå att man helst ska ha bajsat ganska nyligen om man ska fingra. Sist när jag gjorde det på honom så hade jag bajs på fingret efteråt. Det var väl sådär trevligt.

• Anonym (Linda)

Tycker det är helmysigt,.. Hade lite vilda lekar förrut då jag lät ohoj choklad såsen rinna mellan hans skinkor,.. Men rekommenderar det ej! Först lekte min fantasi med mig o ni kan ju gissa vad det såg ut som:S Sen fastnade ohoj såsen i hans rumphår,.. haha,.. ANNARS är det mysigt

• Anonym

jag ÄLSKAR när min man slickar mej och tungknullar mej därbak. underbart vid förspel!!

han skulle aldrig dock vilja bli slickad därbak...

• Anonym

Mitt ex ville slicka mig i mumindalen och ville väldigt gärna att jag skulle göra detsamma på honom, men det är inte riktigt nåt för mig.

• originalgutegirldenförsta
    Anonym skrev 2008-06-03 13:18:50 följande:
    Mitt ex ville slicka mig i mumindalen och ville väldigt gärna att jag skulle göra detsamma på honom, men det är inte riktigt nåt för mig.
    Vad har mumindalen med sex att göra?
  • Anonym
    originalgutegirldenförsta skrev 2008-06-03 13:21:56 följande:
    Vad har mumindalen med sex att göra?
    mumindalen, röven, asset, where the sun don't shine, rumpan, anus.. kalla det vad du vill
Svar på tråden slicka där bak..?