slicka där bak..?
tjejer, är det vanligt att ni vill bli slickade där bak av er partner?
killar, hur smakar/luktar det att slicka där bak?
tjejer, är det vanligt att ni vill bli slickade där bak av er partner?
killar, hur smakar/luktar det att slicka där bak?
Detta var nog ett av de mest tramsiga och oinsatta inläggen jag läst på mycket länge. Du hör ju helt ute och cyklar.
![]()
hehe och din källa då, hur säker är den. Vänta nu... inte alls va?
Jamen big deal :D
Rimma på förfan ! de är ju skönt! :P
De är ju inte som att man slickar i sig bajs som vissa här verkar tro.
Jag älskar det, men i kombination med klitorisstimmulans, annars är det ganska intetsägande.
Jag tycker att det kan vara skönt att bli slickad i analen men jag älskar att slicka min man ännu mer! och han älskar det oxå! blir kåt av bara tanken.. han tycker även om ett eller två fingrar där bak.
Måste bara påpeka oxå att man helst ska ha bajsat ganska nyligen om man ska fingra. Sist när jag gjorde det på honom så hade jag bajs på fingret efteråt. Det var väl sådär trevligt.
Tycker det är helmysigt,.. Hade lite vilda lekar förrut då jag lät ohoj choklad såsen rinna mellan hans skinkor,.. Men rekommenderar det ej! Först lekte min fantasi med mig o ni kan ju gissa vad det såg ut som:S Sen fastnade ohoj såsen i hans rumphår,.. haha,.. ANNARS är det mysigt
jag ÄLSKAR när min man slickar mej och tungknullar mej därbak. underbart vid förspel!!
han skulle aldrig dock vilja bli slickad därbak...
Mitt ex ville slicka mig i mumindalen och ville väldigt gärna att jag skulle göra detsamma på honom, men det är inte riktigt nåt för mig.