Inlägg från: veronicaq |Visa alla inlägg
  • veronicaq

... Född: Juli 2007 ... 2

Hej allihopa!!
    Jag va med i våran tråd (den förra) för ett tag sen... har nu även hittat er här...

Kul att läsa om er alla

tiger tog som flöer av era bebis, sina första steg idag.. kan man bli stoltare

• veronicaq
    misan84 skrev 2008-06-12 22:40:08 följande:
    ooo kul o se dig igen o roligt med stegen hoppas hampe med vill snart hehe!! annars allt bra?

Ja allt är prima med oss! Har fått dagmamma i augusti..,.den 11e börjar han! känns super! Kommer gå så bra då Tiger är den mest Oblygaste i världen! Så skönt

Hur e de själv?
  • veronicaq
    Beckah82 skrev 2008-06-12 23:35:14 följande:
    Alvin har med dagmamma fast det är ju farmor då så det blir ingen in skolning å sånt. Praktiskt...så slipper man vara så noga med hämtnings och lämningstider.
    shit va skönt!! synd att Tigers far/morföäldrar är unga o friska så dom jobbar, så han inte kan va där min mormor alltså hans gammelmormor är för kass för det
  • veronicaq
    Beckah82 skrev 2008-06-12 23:53:44 följande:
    Hon är dagmamma på riktigt alltså och har så varit i 25 år ungefär så hon har ju inte bara Alvin utan en hel hög ungar
    jahaaaa hahaha
  • veronicaq
    jennsans skrev 2008-06-15 21:32:26 följande:
    han har för övrigt bajsat o kissat på pottan för första gången idag =) vad säger man då?? (om man säger något?) gör man något för att de ska förstå att det är bra?
    åååh  va duktig!! o klappa händerna de gör ja när tiger gö rnåt bra:D
  • veronicaq
    tacky skrev 2008-06-15 23:00:13 följande:
    pottning är säkert jättebra och så, men hur orkar ni? jag har fullt upp hela dagen ändå. puh.
    säger samma sak... är inte mkt hemma!
  • veronicaq
    Beckah82 skrev 2008-06-17 22:10:26 följande:
    Sjukt var ordet sa Bull.Asså... De får lära sig onanera ...på TV och då snackar vi inte teoretiskt onani utan de får lära sig på riktigt, nakna, med händerna och en instruktör, mitt framför kameran...
    snacka om att blotta sej totalt.. och dom som skäms så mkt säger dom, hur tänker man då?!!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2