Inlägg från: veronicaq |Visa alla inlägg
  • veronicaq

... Född: Juli 2007 ... 2

Beckah82 skrev 2008-07-19 09:06:44 följande:
    Godmorgon Städ idag..... åååå eventuellt lite partaj till kvällen yey!
    oooh du med

ja ska kröka järnet ikväll...fullt ös medvetslööööös!!!HAHAHAHA
    de va länge sen ja va på krogen här nu
  • veronicaq
    Halvblod skrev 2008-07-19 12:03:47 följande:
    Jag som då är en mycket ansvarfull mamma (!!!!) ska givetvis inte festa ikväll utan sitta hemma med min lilla familj och äta god middag och ev festa till det med en film. Man har väl lixom inte skaffat barn för att festa eller gudförbude lämna bort sina barn??????MEN NÄSTA HELG DÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLAR Då är det festival i stan, gubben min har semester och Leiisen ska vara hos mina föräldrar...PARTYYYYYYYY
    HAHAAHHAHAHHA
  • veronicaq
    madeleine78 skrev 2008-07-21 18:32:06 följande:
    shit!  har jag värsta pygmém eller.. wille är endast 74 hög... han kan ha 80 på tröjor och bodys men på brallorna ramlar dom av om han har 80. hi hi...
    äsch de va ju inget...  Tiger är inte ens 74 än... tror jag .. höhöhö dvärg som sin mor
    Tiger kan fortafarnde ha vissa 62 brallor hahaha

Få se när vår kallelse kommer till 1årskontrollen!
  • veronicaq
    Lindisen81 skrev 2008-07-21 21:21:01 följande:
    här kör vi med stora storlekar! fick strl 86 (Lindex) i t-shirt som sitter perfekt! eller, hehe, rätt stort. men stoppar man in i byxan blir det bra. bodysar använder vi knappt, funkar inte så bra när man pottar. har en del bodysar kvar i strl 74-80 som hon fortfarande kan ha. byxor sitter bra i strl 68, hon e ju rätt kort (75 lång) men köper bara strl 80-86 numera.1 års kollen är den 13 aug.
    hur går pottingen?
  • veronicaq
    solstraalen skrev 2008-07-21 21:44:13 följande:
    Helt seriöst.Vad KAN era barn säga? Alltså verkligen KAN SÄGA?Josef är 13månader å säger bara mamma och pappa,nått ljud för Saga har han oxå ( sin syster ).Tycker pratet borde komma igång snart.
    Hahah Tiger är likadan.. han kan inte nåt alls typ..
    Som han vet innebörden för iaf.. =P

Usch säger han.. de har han lärt sej för de säger jag när han stoppar äckliga saker i munnen..
    Sen: dää (där)...

ibland provar han att härma.. hahah kul..
    Och så har han egna ord..

mamamamam när han e hungrig lr vill komma upp till nån..
    nu har p och B kommit in i förrådet också. så konstant i 2dagar nu går han runt och säger PIIIAAAA BEEEEAAAA.... Kul då min mamma heeter pia
  • veronicaq
    madeleine78 skrev 2008-07-21 22:24:31 följande:
    Wille är likadan... han klättrar överallt på allt! öven på sånt som man egentligen inte kan klättra på..men som han tror han kan klättra på...
    heheh... min med.. blivit en riktig ap-unge!!!
    Det är sååå sköänt nu när han kan ta sej ner själv från säng och soffor.. då slipper man ha ögat där hela tiden!! me like!
  • veronicaq
    madeleine78 skrev 2008-07-21 22:27:07 följande:
    Yes me also.. han hajade tidigt hur man kommer NER åt rätt håll! (och hde han inte gjort de hade han ju blitt varse om de förr el senare... )
    eller hur

Vi testade först med x antal krashmoment...
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2