Inlägg från: veronicaq |Visa alla inlägg
  • veronicaq
    Lindisen81 skrev 2008-07-09 21:47:58 följande:
    men ååååååååååååååååååååååååååååååå du fuskade ju på något vis med det där!!!!!jaja, gratulerar =)
    Beckah82 skrev 2008-07-09 21:52:40 följande:
    hahahaha grattis
    TACK
  • veronicaq
    Donna69 skrev 2008-07-12 22:47:59 följande:
    hahahaha va DU nyfiken med???
    inte alls... vaddå?!?! jag är inte nyfiken?!?!?!? eller?!?!?! vad gör du just nju?!

jag är sjuk på sånt där. vill veta allt jömt. vad alla gör. vart dom e...uundrar hahaha

alla borde ha ¨nån sorts anordning manick så man kunde kolla jämt va alla gjorde nästan ahahha
  • veronicaq
    Donna69 skrev 2008-07-12 22:59:16 följande:
    ASGkärlek vero!!! vissa är man nyfiken på, endel andra informerar så bra själva!! mohahahahaförresten, vad har du på dig gums?? hahahahahahahahaha
    Sitter här i mina porriga utstyrlar som vanligt på en hemmalördagkväll vet du väl

du då!??!?!?!
  • veronicaq
    Beckah82 skrev 2008-07-13 10:44:34 följande:
    UUUUUUUSCH mår som jag förtjänar Jag var på krogen igår!!! Första gången på 2 år...Hade barnvakt till Alvin för första gången (ja alltså, första gången nattetid). Han sov hos farmor och farfar för jag och hans pappa var på fest och gick ut tillsammans.Det gick jättebra med Alvin och det var helt okej för mig också, trodde det skulle kännas värre Sjukt nog så feströkte jag! Blääää det hade jag ju bestämt att jag absolut aldrig skulle göra men men så kan det gå.
    Mohahaha... Kul att de gick bra!
  • veronicaq
    solstraalen skrev 2008-07-13 12:44:43 följande:
    Veronica: Vad ska jag då göra? Vad vill jag göra?Jag vill shoppa, de har vi egentligen inte råd med, men de ska jag göra ändå idag tänkte jag =)Sen unnan mig någe gott ikväll å somna precis NÄR JAG VILL Jag skulle aldrig för mitt liv byta ut mina barn mot att bli barnlös.Gud så tråkigt liv man måste ha då???Tyst å dött hela tiden juh.Jag älskar mina barn över allt annat
    Gör preciiiiiis de du vill ha semester så att säga...

ett barnfritt liv!? då umgås man ju med sina vänner och gör massa barnförbjudna saker
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2