Inlägg från: veronicaq |Visa alla inlägg
  • veronicaq

... Född: Juli 2007 ... 2

Beckah.. thanks i bloggen kan jag ju säga!!!

MILLA--- eskimo är för 1-2åringar typ.. en tesked...

finns tuggisar för större barn.. kolla i tråden så får du massa bra tips

• veronicaq
    Lindisen81 skrev 2008-08-20 19:23:48 följande:
    och min tjej är lika "stor" men väger "bara" 9400 ca, ja "bara" som jäkla bvc sköterskan säger =(
    vaddå barab.. hon e ju tjock bry dej inte...
  • veronicaq
    Beckah82 skrev 2008-08-22 19:28:44 följande:
    Vänta nu. Var skrev jag att det var konstigt? Jag skrev att det måste vara ovanligt.
    tigfer hade också så.. det är VANLIGT! när tänderna ska tränga igenom. han har fått så med alla tänder. när dom e på väg upp.pga trycket underifrån.
  • veronicaq

Så där ja!
    Efter en skit ku dag igår på mässan så drog vi ut och partaja...

bilddagboken finns bilderna om ni vill se ;)

Sök på virrans det e jag!

Håller på o laddar upp dom så ni kanske inte kan se alla än.

• veronicaq
    Halvblod skrev 2008-08-30 22:59:14 följande:
    Jag får väl ta den svart röda för jag har ju en liten tjej
    hahaha... jag hade ju helröd vagn innan... men ja tycktre kontrasten på cresenten så lite konstig ut.. well well... matcher med Tigers gröna pop jacka hahaha..

ska dra till affären imorn och rulla lite på den. Fan jag som är van med svängabara hjul  
  • veronicaq
    Halvblod skrev 2008-08-30 23:16:37 följande:
    Ja men så är han oxå lite fjollig...hihihi...men det gör inget, Leia gillar halvfjolliga killar
    ja han är ju det!! hihihi.. vem vet de hela kanske slutar med att lleia och han är bästa polare istället för Tiger är gay hahaha
  • veronicaq
    Halvblod skrev 2008-08-30 23:36:46 följande:
    Ja förmodligen...hahaha...dom går och fikar, shoppar och provar smink ...och lyssnar på Reggie givetvis
    lätt fy fan av nice!! våra små pumor!! Grrrr.....
  • veronicaq
    jelikan skrev 2008-08-31 08:50:16 följande:
    Vilken stl har ni köpt era vinterkläder i?Jag har budat på en pop skal jacka i stl 80 till Tore. Han har nämligen precis börjat andvända stl 80 och druknar i dem. Tror ni jackan håller hela vintern?
    ja köpte på sommarean på pop. 86 i jacka och 80 i brallor... deras vindställ...

han har 80 nu i överkropp..den jackan kommer han kunna ha hela våren med till nästa rea.!!de va hon på butiken som sa va ja skullle ha...dom e ju gjorde för att man ska ha dom ett år sa dom. för de e kardborrei ärmarna och sånt så de passar
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2