Inlägg från: veronicaq
|
-
-
Milla... du ammar väl fortfarande?!Milla med killar skrev 2008-07-17 18:45:30 följande:......jag är snutte ...snark...zzzzzz...Så trött just nu!Grattis Tore zzzzz...
Vet massor som haft det som dej med sömn. När dom sluta amma sov barnet bättre... -
jaja. men dom jag känner har använts som "napp/snutt"... inte mat...Beckah82 skrev 2008-07-17 20:04:51 följande:Jag vet maaassvis med barn med sömnproblem som inte ammas Vet också en massa barn som ammas som inte har några som helst sömnproblem Jag har inte slutat amma exempelvis. Jag lät Alvin sluta själv när han ville och nattetid ville han sluta när han var 10 månader. Det händer ibland att han vaknar och vill amma och då får han självklart det, det är ju hans eget val hur han vill göra och detta har gjort att vi sluppit konflikter och problem.Dagtid väljer han att fortsätta ännu.Sååå det finns nog alla varianter. Amningsbarn utan problem och med problem och ickeamningsbarn med och utan problem.Är jag övertygad om iaf
-
finns massa ekeby här i stan... och runt om=PDonna69 skrev 2008-07-17 20:21:38 följande:wiiiieeee
-
Ann! du som hade hf och du med jelikan.. vad hade ni för blodtryck!?
-
ooh jävlar...Anns krypin skrev 2008-07-18 22:09:39 följande:mitt undertryck va mellan 190-220 kunde knappt gå å dessutom påverkades min andning så jäkla grymt..Över trycket va oxå jäkligt men kommer ej ihåg nu.. detta va när jag vart inlagd å dagen då jag födde johanna via kejsarsnitt akut sådan var mitt BLTR 220/150
aa men dåså.. en kompis till mej har 3 veckor kvar till bf.. hon hade vart på koll idag och hade höjt sitt... 140/101....
men då verkar de ju ok -
ja! hursomhelst så är det nära så OM de skulle bli värre så är det inte "hela världen" om han kommer ut nuAnns krypin skrev 2008-07-18 22:17:29 följande:ahaaa Okej.. men du?? viktigt å kolla trycket *menar* Jag mådde bra när mitt tryck var 148/100 men sen vart det värre.. men som sagt johanna kom i vecka 31+2 *L* din kompis kommer nog få det bra...
-
Beckah82 skrev 2008-07-18 22:23:04 följande:140/90 går väl gränsen för "för högt" väl?
för högt för vad?! ingripande lr?
jag kan INGET om sånt.
Hon sa bara till mej nyss. jag har ltie högt bltr..
-jaha vaddå
-140/101
-ojdå.va sa din Bm
-inget...
Hmmmmmmmmmm
Ann! Ja en liten kille!!
Zion! Det som jag ville att Tiger skulle heta.. hmmpff... Men man är ju två om valet
-
Anns krypin skrev 2008-07-18 22:26:57 följande:helt klart högt men jag tror dem som kollat henne har is i magen för att inte jaga opp...min sköterska på mvc strunta blankt i mina höga värden , å så gick det som det gick.. Det var min systerdotter faktiskt som påpeka för mej att det var nått galet me att jag hade så högt bltr å svullen hela jag.. Jag trodde att utbildat folk kunde sitt men fasiken inte min sköterska... När jag fick kallese efter vi kommit hem me johanna typ 2,5 mån efter så skulle vi träffa sköterskan igen på mvc men JAG bad om att få träffa en annan för ja lita inte ett dugg på sköterskan.. grymt besviken på henne...
Så jävla sjukt dåligt... HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VA OCH HÅLLA KOLL PÅ DET?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Fucking idioter. det handlar om bebisars liv och mammornas med för den delen.
Koll apå siffrorna... lr har dom blivit blinda endel!?
-
Ja Tiger rockar det medAnns krypin skrev 2008-07-18 22:28:44 följande:åååååå så sött men du Tiger är vällan grymt oxå *S* Jag bestämde Johanna redan innan å faktiskt trodde vi att bulan skulle bli en grabb *ASG* så William var ett val där..