Inlägg från: veronicaq |Visa alla inlägg
  • veronicaq

... Född: Juli 2007 ... 2

Donna69 skrev 2008-08-02 22:51:20 följande:
    "hej o välkomna till denna vandring genom sahara. Till höger ser ni en enorm oas....nähe...det va bara vero...."get a room!!!
    AAAAAAAAHAHAHAHAHAHA

kvällens garv!!! thanks donnish!
  • veronicaq
    Lindisen81 skrev 2008-08-06 19:03:49 följande:
    Inez tackar för namnsdags-gratulationerna!En undran... när kontaktar man sjukvården vid feber?Inez har haft feber sedan igår morse, mellan 38-39,2 har hon legat. igår åt hon rätt ok med mat. idag endast gröt till frukost samt en halv banan till mellanmål. hon är ledsen, skriker, ser att en tand verkar ha spruckit upp. hon är något svullen runt ögat samt lite röd i... är det bara att avvakta ett par dagar? hon har druckit lite vatten, men inte så mkt som hon brukar. välling vill hon absolut inte ha. nu sover hon äntligen för natten (hoppas jag)...
    Det är ju ingenting. du behöver absolu inte ringa!
  • veronicaq
    Halvblod skrev 2008-08-07 12:36:08 följande:
    hej hej. Nästan aldrig inne sedan min dator typ dog. Sitter med telefonen och surfar nu medans leia kollar fotboll. Va kul med festival, jag skulle oxå vilja åka dit och se framför allt NERD, men i år blev det ingen festival för mig . Ska läsa igenom lite mer än bara sista sidan nu.
    jag ska på URF nu i helgen. har barnfritt dessutom. eller han ska med imorn eftermiddag men sen så... reeeeeeeaaaaaggeeeeeeeeeeeeeeeeee
  • veronicaq
    Beckah82 skrev 2008-08-11 21:49:54 följande:
    Jag har skolat in två sådana barn Victor var den första. Tiger var den andra (ja jag hade hand om hans inskolning för syrran avr tvungen att börja jobba direkt). Victor skulle egentligen heta Tiger i andranamn.Kan det vara något med namnet tro?
    det måste va det dom gör skäl för sitt namn
  • veronicaq
    Halvblod skrev 2008-08-12 14:57:40 följande:
    Ni som har börjat lämna på dagis/har fått plats...är det ett "vanligt" dagis eller är det någon speciell inriktning?
    dagmamma.. som är HUR BRA SOM HELST!!!

ja kan inte va mer nöjd.
    dom är ute mesta tiden. träffar andra dagmammor i en lokal så dom delar upp barnen i åldrar 1 gg i veckan. gör utflykter JÄMT. hemmalagad mat och massa mys..

Barnen är så himla goa med varandra.. till och med så att Tiger gick fram och gosa med allihopa redan igår och dom pussa o krama tillbaka
    och totalt bara 6 barn..
    Tiger år minst 1år sen
     2st 2åringar
     1st 3åring
    och 2st 4åringar
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2