• Jessa6

... Född: Juli 2007 ... 2

Grattis mammab och hela familjen och välkommen till världen Tom!!

• Jessa6

Goddagens!
    Igår var det partaj för oss, vi var hos svärisarna och Elias fick sova där så åkte vi in till stan och satt lite på en uteservering. Han kommer hem nu vid lunch, saknar honom! Idag blir det lugnt, ska bara vara hemma, ska se om vi hittar lite kräftor i stan, sugen på det

• Jessa6

annki72: Fy så hemskt att ramla så, det är därför jag itne vill ha trappor i mitt hem...Skönt att det gick "bra" iallafall.

mammab: Inte alls avis

• Jessa6
    mrsbygg skrev 2008-07-19 19:41:17 följande:
    En bild på min sömntuta Tom. tycker han är nå sjukt likt sin bror som bebis!
    Ja gud vad söt och så lik brorsan sin!
  • Jessa6

Grattis Inez på födelsedagen!!

Grattis Johanna på namnsdagen!!

Idag fyller min lille räka Elias år med, vart tog tiden vägen?

• Jessa6

Här är det blå himmel och sol men det blåser, får se om vi kan sitta ute och kalasa. Risk att allt blåser iväg bara...

• Jessa6

Nu är kalaset slut, var lyckat men lite smått hysterisk, Elias är det enda barnet än så länge så det var väldigt stirrigt för honom, vi var 20 personer. Hade dukat upp ute och precis vid 4 när alla kom så störtregande det så vi fick duka in allt igen, men men det gick bra ändå. Han fick så mycket saker....läs mer i min blogg om 5 minuter om ni vill....Nu spver han som en gris, totalt slut av allt idag!!

Stora killar vi har i tråden

Tråkigt mammab att bli sjuk nu....

• Jessa6

Elias säger: (det man kan förstå iallafall )

ampa=lampa
    mamma
    pappa
    nä=nej
    aj
    ja
    lomma=blomma
    titta
    dä=där
    hej
    appe=napp

Jag tror det är allt....