• Jessa6

... Född: Juli 2007 ... 2

Jättefint foto Beckah! Bara väntar på våra kort som ska vara färdiga nu i aug från fotografen! Spännande!!

• Jessa6
    misan84 skrev 2008-08-11 12:47:30 följande:
    igår kväll var jag uppe o lämnade min bil vid bilaffären här hemma för den skulle på service idag.... Kollade noga så jag låste o la nyckeln i deras nyckellåda... Idag på morgonen väcktes min sambo att bilfirman ringde o frågade var vår bil var, om vi inte hade lämnat den... Det visade sig att vår bil är STULEN dem hade lyckats fiska upp nyckeln tydligen o sen ta den:( En audi combi -08 var det Snacka om att man blir lessen...... O bara tanken att där i ligger hampes resesäng, nya kavat skor och BILBARNSTOLEN!!!! fan säger jag bara.. Vill gräva ner mig...
    F-n vad förbannad man blir!!!
    L2K skrev 2008-08-11 12:29:39 följande:
    En liten fråga till er andra?När ska ni börja jobba/ började ni jobba?Börjar känna mig ensam hemma på heltid till juli07-barn.
    Jag börjar nu på måndag, min sambo ska vara hemma 2 veckor med Elias sen och ta hand om inskolningen sen jobbar vi båda två, jag ej heltid.
  • Jessa6
    Tania skrev 2008-08-11 14:01:08 följande:
    Jag börjar jobba på måndag då kör jag mån-fre 8-14 19-21 varannan vecka och varannan vecka mån-fre 8-14 lörd 8-18
    Vilka konstiga tider, vad har du för jobb?
  • Jessa6
    Donna69 skrev 2008-08-11 14:20:04 följande:
    alltid såna tider inom restaurang ,-)
    Tur att man hamnade på hotellsidan då (ett tag iallafall) så man har sammanhängande arbetstid Nu kommer att jag att jobba på ett kontor så då blir det bara dagtid, där bästa för mig har jag märkt.
  • Jessa6

Ser att ni pratar om Fk, jag har hört från 2 olika håll nu att de har utökat pappadagarna till 20 dagar vid födslen, är det någon som vet om det stämmer? Tittar man på Fks hemsida står det 10 dagar, detta skulel tydligen vara ändrat sen den 1 juli i år....Någon som vet?

• Jessa6

Nu har vi varit på förskolan som Elias ska vara på och hälsat på. Han var blyg 2 minuter och sen sprang han runt med de andra. Det ska nog gå bra det här

• Jessa6
    H e l e n a skrev 2008-08-12 11:28:55 följande:
    Om en timme kommer en av bröderna med sambo hit och busar med Eskil Sen ska vi äta sushi-lunch
    Mmm, suchi, blir nog soppa för mig idag igen, håller igen vettu...
  • Jessa6
    jelikan skrev 2008-08-12 13:51:28 följande:
    Då var första inskolningsdagen avklarad. Tore trivs kanon. Jag har fällt en och annan tår då jag insett att jag inte kommer få mysa och busa med Tore mer hela dagarna. Så nu känner jag mig som en sådandär tönt mamma som inte klarar av att lämna bort sitt barn.
    Jag blev också lite rörd när jag var på förskolan idag, tänkte att här ska min lille spendera dagarna, ser de framför mig till jul när de lyssnar på spännande sagor om tomten och ett litet ljus tänt...
  • Jessa6
    Halvblod skrev 2008-08-12 14:57:40 följande:
    Ni som har börjat lämna på dagis/har fått plats...är det ett "vanligt" dagis eller är det någon speciell inriktning?
    Vanligt tror jag....vad är reggio emilia?
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2