... Född: Juli 2007 ... 2
Jag smörjer med, det var ju skriverier om farliga ämnen och man ska inte ha solkräm med zinkoxid i. Så det ämnet har jag undvikit, hellre smörja än att de bränner sig tycker jag!
Jag smörjer med, det var ju skriverier om farliga ämnen och man ska inte ha solkräm med zinkoxid i. Så det ämnet har jag undvikit, hellre smörja än att de bränner sig tycker jag!
I går var vi på Universeum och Liseberg! Så asmycket folk men vad trodde vi! Men skoj var det iallafall och Elias fick åka sin första karusell! Farfars bilar så klart!! Helt allvarlig
Nu ska vi till stranden, får se hur länge det varar, Elias har blivit förkyld igen...
Grattis, Grattis!
Jag har också fått mina pengar nu
Jg tycker att alla bilderna var jättefina Beckah! att vissa människor bara orkar...
Nu sitter jag i ett gammalt skolhus i Mem och vi har varit på Kolmården och vi ska åka hem i morgon. Har varit här sen i torsdags och här är verligen fint. Någon som varit här, rekmmenderar det verkligen Hyr ett gammalt skolhusdär vi bor 9 personer och vi betalar 500 kr per natt för alla, billigt och bra!! Här är ju skärgård men det enda jag saknar är havet!!
Jag hinner nästan aldrig vara inne men nu har vi flyttat datorn tilll vårt sovrum så får vi se om det blir bättre.
Ja nu börjar det närma sig MammaB! Spännande!!