-
Detsamma till er, ha det så skönt på semestern!!L2K skrev 2008-07-10 22:43:46 följande:Nu önskar jag gonatt och TREVLIG SOMMAR!!! Lycka till mammab!!!! Och grattis i förskott till alla härliga ettåringar! Imorn åker vi på fyra veckor härlig båtsemester.
-
Grattis!! Så roligt!Jessys skrev 2008-07-11 07:28:53 följande:*vinkevink* Vi väntar syskon till Charlie Bf 14 februari
-
Det pratas om syskon ser jag, jag vill ha 2 eller tre barn och kan tänka mig att börja försöka snart, fast vill ha denna sommaren först, så till hösten blir det nog mer planering. Vi är 3 systrar och det är mindre än två år mellan oss och vår storasyster och det är helt lagom tycker jag, vi har alltid kunnat leka ihop och så. Så två år emellan ska jag sträva efter
-
Här är det fint väder, man ska tydligen bo i Halland
-
*hehe*Anns krypin skrev 2008-07-11 14:18:30 följande:hahaha, sluta mobba en sörmlänning som försöööker roa sin dotter ute hahaha
-
Var precis på en uteservering och drack ett glas rödvin!
Så härligt väder
-
Men herregud! Ja det var ju en del.... God morgon förresten!Beckah82 skrev 2008-07-12 07:02:20 följande:Tyvärr är det ont om män i familjen men han har en stödfamilj som vi haft sen han var 2,5 år så pappan i den familjen har han ju haft i 7,5 år nu så Victors pappa har 5 barn med fem olika tjejer...Jag, Rebeckah, var först... och fick Victor i augusti -98Jessica fick Gabriel i december -98Rebecca fick Robin i juni -99Jessika fick Ida våren -06Emma frick Melina augusti -06Nu sitter fröpåsen i fängelse ....som vanligt.Notera mamma-namnen
-
jelikan: Jag förstår dig till fullo, jag hade också varit skitförbannad!!!
-
Morgens!
Fint väder idag med, gött! Ska försöka sälja vår tvbänk idag, hoppas de vill ha den.
Annars blir det besök hos svärisarna och kanske en liten fika med kompisar, vi får se vad dagen har att njuta, min sambo har ju 4 veckors semester nu! Så skönt!! -
Grattis till Sam! Får hoppas att lillasyster/lillebror vill vänta tills i morgon iallafall