... Född: Juli 2007 ... 2
Grattis Denise och Eskil!!!
Idag ska vi gå till bvc och kolla Elias öron, tycker han tar sig i örat allt som oftast. Får se så att det inte är något galet.
Grattis Denise och Eskil!!!
Idag ska vi gå till bvc och kolla Elias öron, tycker han tar sig i örat allt som oftast. Får se så att det inte är något galet.
Har varit på bvc och det var inga problem, kanske lite vätska bakom trumhinnan men inget som var farligt. HAr varit på simstadion resten av dagen tills nu när det mulnade på. Skönt i solen, älskar det
Jag blev uppringd av en gammal arbetsgivare och blev erbjuden jobb!! Tjohoo! Det var itne riktigt klart än men får reda på det nu i juli. Börjar med 50% och sen utökar vi det om det behövs och det är inget tråkigt vik heller som jag ahr en förmåga att falla på. Bra lön med!! Hopas nu det blir av!!!
God morgon! Idag vaknade jag av mig själv vid sju och kan inte somna om, sitter här istället.
I går var vi och tittade på fotona vi hade tagit i en studio på Elias, de var superbra och vi har beställt en förstoring och 4 lite mindre förstoringar som vi ska sätta i en avlång tavla. Sen tog vi en indexkarta med 20 bilder bara för att vi ska ha dem, de var så bra och han var så söt!! Kostade allt som allt med fotograftering 2000:- tycker inte det var så farligt ändå...
grattis mick!!