• Jessa6

... Född: Juli 2007 ... 2

Grattis Denise och Eskil!!!

Idag ska vi gå till bvc och kolla Elias öron, tycker han tar sig i örat allt som oftast. Får se så att det inte är något galet.

• Jessa6

Har varit på bvc och det var inga problem, kanske lite vätska bakom trumhinnan men inget som var farligt. HAr varit på simstadion resten av dagen tills nu när det mulnade på. Skönt i solen, älskar det

• Jessa6

Jag blev uppringd av en gammal arbetsgivare och blev erbjuden jobb!! Tjohoo! Det var itne riktigt klart än men får reda på det nu i juli. Börjar med 50% och sen utökar vi det om det behövs och det är inget tråkigt vik heller som jag ahr en förmåga att falla på. Bra lön med!! Hopas nu det blir av!!!

• Jessa6
    mrsbygg skrev 2008-07-09 07:11:54 följande:
    blä sovit as dåligt haft värkar i natt men nu är dom totalt borta så jävla tröttsamt..jag bruka rge alvedon när sam har över 38*...
    Jag tror det kommer på min dag som jag gissade, är ju i morgon
  • Jessa6

God morgon! Idag vaknade jag av mig själv vid sju och kan inte somna om, sitter här istället.

I går var vi och tittade på fotona vi hade tagit i en studio på Elias, de var superbra och vi har beställt en förstoring och 4 lite mindre förstoringar som vi ska sätta i en avlång tavla. Sen tog vi en indexkarta med 20 bilder bara för att vi ska ha dem, de var så bra och han var så söt!! Kostade allt som allt med fotograftering 2000:- tycker inte det var så farligt ändå...

• Jessa6
    solstraalen skrev 2008-07-10 07:44:19 följande:
    bobbycar är oftast en röd liten bil som var å varannan unge åker runt på =)Finns blå, rosa osv, men vanligaste är dom röda. Kostar allt från 350-500kr.
    JAg köpte en på Gekås, Ullared för 179:- (orginal) b-b-billigt!
  • Jessa6
    Beckah82 skrev 2008-07-10 08:38:05 följande:
    179?????Kostar de inte 259 på GeKås? *blev plötsligt ännu gladare att jag väntade med att köpa en tills nästa besök på GeKås* Alvins pappa köpte sin på BR för 400
    Jag köpte "min" för ett halvår sen och då kostade de 179:- (jag visste att jag skulle ge honom i ett-årspresent), det kan tänkas att de har höjt priset för det var ju väldigt billigt
  • Jessa6
    Madeluttan skrev 2008-07-10 09:31:00 följande:
    Idag fyller tjejen 1 år!! Ska kalasa hela dagen!!
    Grattis!!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2