... Född: Juli 2007 ... 2
Grattis alla födelsedagsbarn!!
Grattis alla födelsedagsbarn!!
Grattis Melvin!!
Morgens! Säger bara hej innan det är dax för stranden, ska till bvc på ett-årskontroll kl 1615 så får åka hem i tid. Ska bli spännande och se vad han väger nu och är lång, han är ju så pjoskig med maten....Förra gången hade han ju gått ner...
Grattis Isabell! Nu ska vi viäg till bvc, får se hur det går, hon ringde innan och sa att läkaren var försenad så det var inte säkert att vi hann vårt idag Hur sur kan man bli....
Ja jag tycker också att denna värmen är värre än i Thailand, vi åker om 6 månader, tjohoo!
Bvc fick bra, 10960 g 78 cm!
Fick sin spruta och sa inte ett ljud
MOrgens!
Idag ska vi åka till Mellbystrand och ikväll är det Uggla i Tylösand som vi ska gå på. Elias ska sova hos mina föräldrar. Ska bli så kul!!
mammab: Tur att de såg det så att det inte blev värre, är ju lite så nu när det är rötmånad.
Idag har vi varit på Tylösand, det är itne klokt vad varm denna böljan är, men den är ju snart över så det är bara till att njuta. Igår var vi och såg Uggla, hur bra som helst, det är krut i gubben!!
Idag har vi varit på stranden, är väl kanske sista dagen denna sommaren känns det som, det dåliga vädret ska komma till oss i morgeon men det gör inget för då ska vi till Göteborg och se Mamma mia!! Kul!!
Nu är vi hemma efter en helg i Göteborg, Mamma mia var superbra, varit ute och gått här hemma nu och varit på lekplatsen, är så kvavt så man är helt svettig!! Hoppas det är bra med alla!!
God middag tjejer! Ösregn här, blir inneaktiviteter nu istället.
En liten sak att roa er med, är det någon som ser vad det är för kön på bebisen i denna ul-filmen? Är en kompis till mig, jag tycker mig se en snopp i sek. 17, vad tror ni? Svara mig gärna i denna tråden så jag ser vad ni tror
http://www.familjeliv.se/hem/godiz/video.php?v=ugxpr7zf